במהלך שנות התשעים הציגה החברה גרסת ראלי לאימפרזה. המהדורה האזרחית שלה, משפחתית עם ביצועי-על, הייתה מבוקשת על-ידי רבים ושדרגה את מעמדה. סובארו הייתה מהראשונות עם דגמי פנאי – אאוטבק (96') ופורסטר (97'), מבוססי לגאסי ואימפרזה בהתאמה – והיא היחידה כיום המציעה דגמי פנאי רק עם הנעה כפולה. כיום, טויוטה היא מבעלי המניות בסובארו, ודגם אחד שלה (FT86) זהה לסובארו BRZ.
סובארו מייצרת כיום ובנוסף שלושה דגמים של רכבי פנאי, שלושה דגמים של מכוניות נוסעים ושתי גרסאות ביצועים לאימפרזה. סובארו הגיעה לישראל בסוף שנות השבעים, התקבלה בלעג, וההכרה באמינותה נוצרה כאשר הופחת המיסוי על רכב (1981) – מה שהפך אותה למכונית הלאומית הישראלית, תופעה שהיא יצרה, ואותה הובילה במשך עשור.
סובארו מיובאת מאז ומתמיד על-ידי יפנאוטו, וזו נמצאת כיום ומאז 2014 בבעלות סמל"ת.
.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.