רכב הפנאי הוותיק של יגואר (הוצג ב-2015) והדגם הנמכר ביותר של החברה, זוכה למתיחת פנים שנייה, קצת יותר משנתיים לאחר מתיחת הפנים הקודמת.

גולת הכותרת של העדכון הוא שדרוג למערכת ההיברידית-נטענת בגרסת P400e, המציעה כעת טווח חשמלי ארוך ב-20% מזה של הגרסה היוצאת.

לצורך כך יגואר הגדילה את מארז הסוללות מקיבולת של 17.1 ל-19.2 קוט"ש, שיפור שסייע להאריך את טווח הנסיעה מ-53 ק"מ בעבר ל-65 ק"מ כעת. מערכת ההנעה, המבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו בסיוע מנוע חשמלי נותרה דומה, ועדיין מפיקה הספק משולב נאה של 404 כ"ס.

יגואר F-Pace מתעדכן ל-2023
צילום: Jaguar

בנוסף, יגואר טוענת כי היא פישטה את מבחר רמות הגימור והגרסאות כדי להקל על הרוכשים, אך לנו לפחות זה עדיין נשמע מורכב ומסורבל; רמות הגימור המוצעות כעת הן: R-Dynamic S, R-Dynamic SE Black, R-Dynamic HSE Black, 400 Sport ו-SVR. פשוט, לא?

ה-R-Dynamic S הבסיסית זוכה ללוח מחוונים מוקרן, טעינה אלחוטית וחישוקי 19 אינץ' כסטנדרט. כל רמות הגימור מעליה מקבלות חישוקים מוגדלים (20 עד 22 אינץ') וחבילת השחרה (ולכן ה"בלאק" בשמן) שכוללת תקרה מדופנת בזמש שחור, וצביעה שחורה למכסי מראות הצד, הסבכה, החישוקים, מסגרת החלונות והתגים האחוריים.

יגואר F-Pace מתעדכן ל-2023
צילום: Jaguar

בתא הנוסעים זכתה מערכת המולטימדיה יגואר F-Pace לשדרוג בכל הגרסאות, וכוללת עתה אלקסה עם שליטה קולית 2.0, ממשק ניווט what3words2, וחיבור אלחוטי לאפל קארפליי2 ואנדרואיד אוטו2. בקיצור, כל גרסאות ה-2 למיניהן.

מחיר הגרסה הבסיסית בבריטניה טיפס בכ-5% ביחס לעבר.

יגואר F-Pace מתעדכן ל-2023
צילום: Jaguar