בעוד שמיליוני אמריקאים החיים במדינות הצפוניות סובלים מסופה של פעם בדור ולא יכולים לחגוג את חג המולד כהלכתו, החבר'ה של הנסי מטקסס עדיין נהנים מטמפרטורות סבירות ומשמיים בהירים - ויכולים להמשיך במסורת שהנחילו בשנה החולפת.

ובמסורת האמריקאית של כריסטמס, אין דבר יותר מוכר ומושרש מאשר לרתום עץ אשוח לגג המכונית ולהסיע אותו הביתה, שם יוצב ליד האח ויקושט לכבוד החג. ואם כבר רותמים את העץ לגג, למה לא לבדוק כמה מהר אפשר לנסוע איתו?

זה בדיוק מה שעשו אנשי סדנת הנסי בשנה שעברה, כאשר קשרו אשוח לגג של אודי RS6 אוונט ושלחו את מחטיו להתפזר במהירות של 294 קמ"ש.

​ספיישל חג המולד: עץ האשוח המהיר בעולם
צילום: Hennessey

השנה החליטה סדנת השיפורים המוטרפת שהאודי קצת יותר מדי רגועה, והחליפה אותה בשלבי מוסטנג GT500, שכבר במקור מגיעה עם 771 כ"ס באדיבות V8 מוגדש בנפח 5.2 ליטר. אך כמובן שזו לא שלבי סטנדרטית, ונושאת האשוחים החדשה צוידה בחבילת Venom 1000 של הסדנה, שמביאה את ההספק ל-1000 סוסים אמריקאים כמשתמע משמה (שהם 1014 כ"ס בשיטת המדידה המקובלת בישראל).

בסרטון המשעשע שהפיקה הסדנה לתיעוד המאורע, הגרינץ' גונב את עץ חג המולד ורותם אותו לגג המוסטנג, לפני שנהג המירוץ ספנסר גסווין לוקח את המושכות כדי לראות כמה מהר יכולה לנסוע המפלצת הירוקה במסלול הניסוי המעגלי של יצרנית הצמיגים קונטיננטל. 

​ספיישל חג המולד: עץ האשוח המהיר בעולם
צילום: Hennessey

למרות שהאווירודינמיקה שלה נהרסה על ידי עץ באורך 2 מטרים מעל התקרה, המוסטנג המשופרת הגיעה למהירות מרשימה של 309 קמ"ש (!), והפכה את האשוח האומלל לעץ חג המולד המהיר בעולם.

צפייה מהנה!