סדנת השטח הגרמנית Delta4x4 מתמחה בהפיכת כלי רכב נטולי יומרות שטח לבעלי חזות קרבית ויכולות משופרות כשהכביש נגמר. בין פרוייקטי העבר שלהם ניתן למנות פורשה 911 חדישה שהוסבה לשטח (עוד לפני שפורשה עשו זאת בעצמם על גרסת הדקאר), מודל X של טסלה ואפילו מודל 3 (?!) שזכו לטיפול מסוקס. 
 
כעת הסדנה התפנתה לטפל בטסלה מודל Y, שלפחות במקרה שלו, כרכב פנאי, יש איזה הגיון בהפיכתו לבעל יכולת שטח גבוהה יותר.

 השינויים שבוצעו אינם גדולים, אך יש להם השפעה דרמטית על המראה הכללי. בתור התחלה, בוצעה הגבהה למערכת המתלים כך שהיא יושבת כעת ב-3.5 ס"מ גבוה מהסטנדרט, ויחד עם צמיגים מוגדלים ושאר שינויים המרכב הוגבה ב-8 ס"מ, מגדיל את מרווח הגחון ל-22 ס"מ מרשימים - גבוה במקצת ממרווח הגחון של סוזוקי ג'ימני, למשל.

​טסלה מודל Y - גרסת השטח הקרבית
צילום: Delta offroad company

בנוסף, דלתא4x4 ציידה את הרכב בסט חישוקי 20 אינץ' ייחודיים, עטופים בצמיגי קונטיננטל קרביים במידות 265/45-20. וכדי שהגלגלים והצמיגים יכנסו טוב יותר לבתי הגלגלים, אלו הותפחו ב-6 ס"מ מרוחבם המקורי.

לסיום הותקן גגון מחוזק (החברה אף מתגאה כי הוא מסוגל לשאת חזיר בר או איל קורא שצדתם...), עם הכנה לאוהל גג ופס תאורת LED. ארבע נורות ראלי עגולות מתחת למכסה האין-מנוע משלימות את המראה המשחר לכיבוש שבילים.

​טסלה מודל Y - גרסת השטח הקרבית
צילום: Delta offroad company

בהתחשב ביכולת הכוונון האינסופית של מערכת ההנעה החשמלית, קצת מפתיע שטסלה עצמה לא עלתה על גל גרסאות השטח וייצרה גרסה ממוקדת משל עצמה. יש לנו הרגשה שזה יכל להיות להיט.

לעת עתה תצטרכו להסתפק בהסבה של של דלתא4x4, שעלותה הכוללת היא כ-16 אלף יורו. בגרמניה. לפני מיסים. רוצו להזמין.