ב.מ.וו ישראל התחילה בשיווק eDrive35, גרסה חדשה וחלשה יותר של הדגם החשמלי i4. גרסה זו מגיעה במקביל להתייקרות של 40,000-50,000 שקלים במחירה של גרסת eDrive40 שהייתה עד כה הפחות חזקה.

גרסה חדשה
לגרסה 35 של ב.מ.וו i4, כמו לגרסה 40, מנוע אחד והנעה אחורית (ל-M50 החזקה ביותר יש 2 מנועים והנעה כפולה). המנוע בגרסה 35 מייצר 268 כ"ס ו-40.8 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 6 שניות. להשוואה, ל-40 תפוקה של 340 כ"ס ו-43.8 קג"מ והיא מגיעה ל-100 ב-5.7 שניות. בשתיהן המהירות המרבית מוגבלת ל-190 קמ"ש. גרסה 35 שוקלת 2065 ק"ג, 110 ק"ג פחות מאשר ל-40.

לגרסה החדשה סוללה קטנה יותר של 70.2 קוט"ש (ברוטו; 68 קוט"ש נטו) והטווח המוצהר 461 ק"מ. ל-40 סוללה של 83.9 קוט"ש (ברוטו; 80.7 נטו) לטווח של 561 ק"מ. הספק הטעינה המהירה 180 קילוואט.

​ב.מ.וו 35 i4 בישראל –  מחיר החל מ-360,000 שקלים
צילום: BMW

גימור
גרסה 35 מוצעת בשתי רמות גימור, 'פיור' ו'טק', הדומות (אך לא זהות) לאלה שבגרסה 40. ברמת הגימור 'פיור', שמחירה 360,000 שקלים (380,000 שקלים ב-40), תאורת לד, חישוקי "17, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושבי הספורט הקדמיים, מולטימדיה עם צג קעור "14 ומחוונים מוקנים, ריפוד דמוי עור.

ברמת הגימור 'טק' שמחיר 400,000 שקלים (440,000 שקלים ב-40) אבזור מעט פחות עשיר מזה שב-40, וביחס ל'פיור' מפרט הבטיחות שלה עשיר יותר, יש בה פריטי עיצוב ספורטיביים, חישוקי "18, מפתח חכם, מערכת שמע משופרת.

מחיר
גרסה 40 ברמת הגימור 'אולטימייט' עולה כעת 490,000 שקלים, עליית מחיר של כ-50,000 שקלים; מחיר גרסה M50 עכשיו הוא 569,000 שקלים.

​ב.מ.וו 35 i4 בישראל –  מחיר החל מ-360,000 שקלים
צילום: BMW