תמונות עיתונות רשמיות של גרסת ה'קלאב ספורט' הקרבית של ב.מ.וו M3 דלפו לאינסטגרם, ולשם שינוי נראה שלא מדובר בתרגיל יחצ"ני מתוכנן. 

הדליפה התרחשה ימים ספורים לאחר שב.מ.וו אישרה שהגרסה החדשה של M3 תיחשף במירוץ 24 השעות של דייטונה, לצד ההופעה הפומבית הראשונה של מכונית המירוץ ההיברידית של היצרנית. הקונספט מאחורי החשיפה בדייטונה היה לחזק את הרעיון שמכוניות הכביש של חטיבה M מושפעות ישירות מספורט מוטורי - אבל התמונות המודלפות גנבו להם קצת את הבכורה.

כך או כך, התמונות חושפות כי ה-M3 CS זוכה לעיצוב חזית צעקני וצבעוני, דומה מאוד לזה שקיבלה האחות M4 CSL - עם פגוש וסבכה אגרסיביים, ספליטר מוגדל, מכסה המנוע עם צביעה דו גוונית, תאורת יום כתומה ועוד. מנגד, נראה שמאחור הטיפול עדין יותר, ודומה לגרסה הרגילה של ה-M3.

תמונות של ב.מ.וו M3 CS דלפו לרשת
צילום: BMW

תמונות תא הנוסעים חושפות כי הקונסולה המרכזית בין המושבים הוחלפה בכזו מקרבון ללא משענת יד, לצד גלגל הגה עטוף אלקנטרה ומושבי באקט עם גב מסיבי פחמן. המסך הקעור מרמז על כך שה-M3 קיבלה את מערכת המולטימדיה העדכנית של היצרנית, iDrive 8.

תמונות של ב.מ.וו M3 CS דלפו לרשת
צילום: BMW

צפו להפחתת משקל קלה, והספק שיתמקם בין 510 כוחות הסוס של גרסת הקומפטישן, ל-550 הסוסים של ה-M4 CSL. פרטים נוספים ייחשפו עם ההצגה הרשמית.

תמונות של ב.מ.וו M3 CS דלפו לרשת
צילום: BMW