ב.מ.וו חשפה גרסאות מעודכנות של X5 M ו-X6 M  הכוללות עיצוב חיצוני מחודד ושלל עדכונים מכאנים עדינים.

מבחינה מכאנית, תאומי הפנאי שומרים על מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.4 ליטר, אך כעת מקבלים סיוע היברידי מתון בדמות מנוע חשמלי  48V המשולב בתיבת ההילוכים. ב.מ.וו התקינה את הסוללה הנוספת מתחת למכסה המנוע כדי לא להשפיע על תא הנוסעים או תא המטען - וזו תסייע בדימום/התנעה ותספק בוסט עדין מהמנוע החשמלי בהאצה חזקה.

מנוע הבנזין עצמו קיבל אוסף של שיפורים מכאנים קטנים הכוללים סעפת פליטה שתוכננה מחדש, ממירים קטליטיים חדשים, גל ארכובה מחוזק, שינויים קלים בחלק הפנימי של מגדשי הטורבו, עוקת שמן משודרגת ומשאבת שמן חדשה.

ב.מ.וו X5M החדשה
צילום: BMW

שיא ההספק והמומנט נותרו ללא שינוי ביחס לדגם הקודם, אך קשה להתלונן כשמדובר ב-625 כ"ס המופקים ב-6000 סל"ד, ומומנט של 76.4 קג"מ מ-1800 סל"ד ועד 5800 סל"ד. האחים השריריים מאיצים ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש, אך ניתן להעלותה ל-290 קמ"ש עם "חבילת הנהג" האופציונלית.

תיבת ההילוכים היא אותה תיבת שמונה הילוכים כבעבר, אך זכתה למבחר שדרוגים משלה, כולל יחסי העברה חדשים, עוקת שמן חדשה, הידראוליקה פנימית מתוכננת מחדש ותושבות גיר אקטיביות. ב.מ.וו טוענים שהשינויים הללו הופכים את תיבת ההילוכים למגיבה עוד יותר, ומאיצים את מהירות העברות ההילוכים.

ב.מ.וו X6M החדשה
צילום: BMW

המקום בו ה-X5 וה-X6 הקרביים נבדלים מרוב יריביהם, הוא המתלים, שם מחלקת M השתמשה בשילוב של קפיצי סליל עם בולמים אדפטיביים ומערכת אקטיבית למניעת זווית גלגול. רוב רכבי הפנאי המקבילים משתמשים בדרך כלל בקפיצי אוויר, ולעומתם, קפיצי הפלדה מעניקים תחושה יותר טבעית ומחברים את הנהג טוב יותר לכביש. מבנה המתלים עצמו לא השתנה במתיחת הפנים, אך הבולמים כוילו מחדש ונעשו שינויי גיאומטריה.

השלדה עברה אף היא חיזוקים שונים ביחס לדור היוצא, כאשר הגה הכוח החשמלי ומערכות הבלימה זכו לכיול מחדש.

ב.מ.וו X5M X6M מנוע
צילום: BMW

שאר השינויים שטחיים יותר, עם עיצוב חיצוני חדש המבוסס על מתיחת הפנים של ה-X6 הסטנדרטי, שנחשפה לפני כחודש. תא הנוסעים עבר שיפוץ בהתאם לדור האחרון של רכבי המותג, ונשלט על ידי מסך המגע הקעור החדש, כאשר אופציות הגוונים ואפשרויות הקסטומיזציה עודכנו.

ספרי ההזמנות לשני הדגמים נפתחו. מסירות באירופה יחלו בחודשים הקרובים.

ב.מ.וו X5M X6M רמות גימור ומחיר
צילום: BMW