מספר ימים לאחר שהודיעה פולקסווגן על הגברת השימוש בחומרים ממוחזרים במכוניותיה החשמליות, מכריזה היצרנית על מתיחת פנים למכונית החשמלית המרכזית שלה באירופה – פולקסווגן ID.3. להזכירכם, מדובר במשפחתית קומפקטית (סגמנט C) חשמלית שהייתה לראשונה בסדרת ID לכשהוצגה בספטמבר 2019.
 
פולקסווגן ID.3 מתחדשת: כל הפרטים
במסגרת מתיחת הפנים של ID.3 מציגה פולקסווגן עיצוב חיצוני רענן הכולל פגוש חדש מלפנים המשפר את זרימת האוויר ובנוסף החלק השחור במכסה המנוע הוחלף לכזה בצבע המרכב מה שגורם לו (למכסה) להראות ארוך מבעבר. יש גם חישוקים חדשים בעיצוב "וילון אוויר" לשיפור האווירודינמיות ומאחור יחידות תאורה מעודכנות.
 
סביבת הנהג שומרת על העיצוב הכללי, אך בפולקסווגן מדווחים על שינוי נרחב מבעבר בחומרים ממוחזרים ואיכותיים מבעבר. כך למשל בד ריפוד המושבים עשוי מ-71% חומרים ממוחזרים.

פולקסווגן ID.3 סביבת נהג
צילום: פולקסווגן

כבעבר לדגם לוח מחוונים דיגטלי קטנטן (5.3 אינץ' בלבד), אך מסך מולטימדיה חדש בגודל 12 אינץ' מוצע כעת כסטנדרט (עד 10 אינץ' בעבר).

לפי פולקסווגן, ממשק מערכת המולטימדיה חדש; וכפי שדיווחנו בתכנונו שמה היצרנית דגש על משוב מהלקוחות שלא ממש התחברו לממשק הקודם. כך למשל תפריט הטעינה ממוקם באופן נגיש מבעבר והממשק כולו "נקי ופשוט" יותר.

פולקסווגן ID.3 חלק אחורי
צילום: פולקסווגן

טעינה וניווט חכם
פולקסווגן ID.3 תוצע לראשונה עם מערכת ניווט וטעינה חכמות ומקושרות. המערכת תאפשר תכנון מסלול חכם הכולל עצירה בעמדות טעינה הנדרשות לאורך הדרך, בהתאם לטווח ורמת הטעינה של הסוללה כמובן. עם ההגעה לעמדת הטעינה, בזכות החיבור למערכות היצרנית, ניתן יהיה פשוט לחבר את שקע הטעינה לרכב והחיוב יתבצע באופן אוטמטי.
 
בפולקסווגן לא פירטו על מערכות ההנעה אך אלה צפויות להמשיך ללא שינוי מהדגם שלפני מתיחת הפנים. 

פולקסווגן ID.3 מתיחת פנים
צילום: פולקסווגן