ב-2021 טסלה רצתה לכבוש את מעוזה של פורשה הגרמנית, ושלחה את מודל S פלייד לנפץ את זמן ההקפה של הטייקן בנורבורגרינג. טסלה אומנם הצליחה במשימה, והפכה לחשמלית הסדרתית המהירה ביותר במסלול המפורסם - אך גילתה שאלף סוסים לא מספיקים כדי לייצר זמני הקפה מרשימים אם הם לא מגובים בבלמים ובצמיגים ראויים.

פחות משנה לאחר מכן פורשה שלחה שוב את הטייקן טורבו S לגיהינום הירוק, הפעם עם "חבילת ביצועים", והחזירה את הגביע הביתה למרות נחיתות של כמעט 300 כ"ס.

כעת מגיעה התגובה של טסלה, עם "חבילת מסלול" משלה, שמחירה בארה"ב הוא 20,000 דולר (כולל התקנה) ותהיה זמינה החל מחודש יוני הקרוב; כחלק מהחבילה, מוחלפים חישוקי ה-21 אינץ' לחישוקי אלומיניום מחושלים בגודל 20 אינץ', עטופים בצמיגי 'גודייר סופרקאר 3R' דביקים (285/35 מלפנים, 305/30 מאחור).

טסלה מודל S פלייד חבילת מסלול
צילום: טסלה

את מערכת הבלימה הסטנדרטית (שמתקשה לעמוד בעומס המשקל והמהירות אפילו בכביש ציבורי) מחליפים דיסקים קרבון-קרמיים בגודל 410 מ"מ (מלפנים ומאחור), נוזל בלימה משודרג וקאליפרים עם שש בוכנות מלפנים וארבע מאחור.

לצד השדרוגים המכאניים, מקבלים גם שדרוג תוכנה שמשחרר את הגבלת המהירות ל-282 קמ"ש ומאפשר לפלייד לטפס עד ל-322 קמ"ש. 

מערכת הבלימה החדשה, וחבילת החישוקים/צמיגים ניתנות לרכישה גם בנפרד מחבילת המסלול.

חבילת מסלול טסלה
צילום: טסלה