כמעט ארבע שנים חלפו מאז שהציגה ניסאן את הדור השמיני של הסנטרה בתערוכת לוס אנג'לס 2019, וכעת הגיע הזמן לרענון של אמצע החיים. הסנטרה המחודשת זוכה לעדכון עדין יחסית, הכולל פנסים משופצים, עיצוב חזית ואחוריים עדכני ושדרוגים מכאניים וטכנולוגיים קלים.

לטענת אנשי החברה, הם שאפו להעניק לסנטרה מראה נקי יותר על ידי שילוב שבכת V-motion מחודשת, עיטורי כרום ופנסים חדשים עם מסגרת שחורה כדי להעניק לרכב מראה ספורטיבי יותר.

בנוסף, רמת גימור SV (היחידה ששווקה בישראל עד כה) מציעה חישוקים קלים חדשים בקוטר 16 אינץ', בעוד שרמת גימור SR הספורטיבית-למראה זוכה לחישוקי 18 אינץ' מעודכנים. ה-SR זוכה גם לשבכה קדמית בחיפוי כרום כהה, ופס בצבע המרכב הממוקם מתחת לשבכה כדי לבדל אותה יותר מרמות הגימור האחרות. היא גם מקבלת תגי SR אדומים חדשים מלפנים ומאחור.

ניסאן סנטרה
צילום: ניסאן

כל גרסאות הסנטרה מקבלות הגה שטוח-תחתית, פתחי אוורור עגולים בהשראת ניסאן 400Z ועדכונים קלים נוספים לתא הנוסעים. התרעת התנגשות קדמית הפכה לסטנדרט, בעוד שהתרעת עירנות לנהג, בקרת שיוט חכמה ומד לחץ אוויר בצמיגים מוצעים בחלק מרמות הגימור.

רמת גימור SV Premium הבכירה תוצע עם מצלמת 360 מעלות, מערכת שמע Bose עם שמונה רמקולים, ומראות חיצוניות עם מאותתים מובנים. בניגוד לגרסה הסינית המעודכנת עליה סיפרנו לכם במרץ האחרון, אשר זכתה למסך 12.3 אינץ', הגרסה הצפון אמריקאית המגיעה לארץ נשארת עם מסך מולטימדיה של 8 אינץ' בלבד.

ניסאן סנטרה סביבת נהג
צילום: ניסאן

מתחת למכסה המנוע הסנטרה שומרת על מנוע ה-2.0 ליטר האטמוספרי, וההספק נשאר זהה: 151 כ"ס בתקן האירופאי המקובל בישראל (149 כ"ס בתקן האמריקאי) ו-20.2 קג"מ, אך משודכת לו תיבת הילוכים רציפה חדשה, המכונה בניסאן Xtronic CVT. לפי היצרנית, התיבה החדשה פועלת חלק מקודמתה והיא תוכננה להיות חסכונית ככל האפשר בבנזין. בצימוד למנגנון "עצור והתנע" חדש כסטנדרט, הסנטרה מבטיחה להיות חסכונית מאי פעם - אך נתוני צריכת דלק רשמיים טרם פורסמו. 

מסירות ראשונות בצפון אמריקה יחלו כבר בקיץ הנוכחי, כך שאפשר לצפות לשיווק בישראל עוד במהלך 2023.

ניסאן סנטרה 2024
צילום: ניסאן