קאדילק חשפה בתערוכת דטרויט הנערכת בימים אלו את ה-CT5 המעודכנת - אשר נחשבת לדגם 2025 בצפון אמריקה (או דגם 2024 בכל מקום שיש בו היגיון...).

הסדאן המעודכנת מאמצת חזית חדשה לגמרי עם סבכה רחבה יותר - עמוסה בכרום ופלסטיק שחור מבריק - לצד פנסי לד חדשים ותאורת יום מורחבת.

מלפנים יש פגוש חדש בעל קווים זוויתיים וכונסי אוויר אגרסיביים מבעבר, ומאחור תמצאו פנסים מעודכנים. שני צבעים חדשים משלימים את השדרוג החיצוני, ולקוחות המעוניינים במראה קרבי יותר יכולים לבחור ברמת גימור 'ספורט' הכוללת פגוש קדמי אגרסיבי וחבילת השחרה.

קאדילק CT5
צילום: קאדילק

תא הנוסעים מקבל רמונט מסיבי יותר, ומחליף את המחוונים האנלוגיים ומסך המולטימדיה הצנוע בצג מעוקל בגודל 33 אינץ'.

התצוגה מחולקת לשלושה חלקים ברזולוציית 9K, וכוללת ממשק משופר מאוד עם 'גוגל' מובנה - מה שמספק גישה לאפליקציות הבית של גוגל, דוגמת מפות, סייען גוגל, חנות אפליקציות וכיו"ב.

היצע המנועים לא השתנה וימשיך עם מנוע 2.0 ליטר טורבו (240 כ"ס) או V6 טווין טורבו 3.0 ליטר (340 כ"ס). שניהם משודכים כבעבר לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית ומוצעים בהנעה אחורית או כפולה.

קאדילק CT5 סביבת נהג
צילום: קאדילק

בחזית הבטיחותית יש מספר מערכות המוצעות כעת כסטנדרט, כולל ניטור שטח מת עם סיוע להיגוי ובלימת חירום אוטומטית עם זיהוי צמתים. מערכת השמירה על נתיב שופרה אף היא.

קאדילק CT5 המחודשת תיכנס לייצור באביב 2024. מחירים טרם פורסמו.

ה-CT5-V הספורטיבית וגרסת הבלאקווינג הקיצונית שלה יזכו אף הן לעדכון ויוצגו בהמשך.

קאדילק CT5 הגה ומולטימדיה
צילום: קאדילק