מותג היוקרה האמריקאי נוסד ב-1902, נרכש על-ידי ג'נרל מוטורס ב-1909, וייצר מנועי V8 כבר ב-1915. כבר מראשית דרכו נחשב איכותי במיוחד, אבל היו אלה הדגמים הכבירים של שנות השלושים שמיקמו אותו סופית בצמרת, והיו חידושים, כמו תיבה ראשונה מסונכרנת. המותג הציע תיבה אוטומטית ומיזוג אוויר כבר ב-1941, הפעלה חשמלית למושבים עם זיכרון, מכשיר רדיו טרנזיסטורי ואיזון עצמי אוטומטי, וב-1949 הוביל ל-V8 הראשון שיוצר בהיקף ממש גדול. בשנות החמישים הממדים גדלו, גם הזנבות והמנועים – ועם משבר הדלק החלה שקיעה ארוכה. המותג עבר להנעה קדמית, איבד את ייחודו ובעיקר את מעמדו. בסוף שנות התשעים החל להירשם שינוי; קדילאק החלה לחזור להנעה אחורית, שפת עיצוב מובחנת וייחודית פותחה עבורו, ודגם פנאי/שטח ענק ורב נוכחות הצליח בארה"ב (אסקלייד). בהמשך הציגה קדילאק דגמים שהצטיינו דינמית (CTS, ATS), הוסיפה גרסאות ביצועים מרשימות (V), וחזרה לקדמת הבמה לקראת מחצית העשור השני של המאה. משרדי קדילאק עברו מדטרויט לניו יורק, סימול הדגמים שונה – ולחברה כעת שלושה דגמי נוסעים: משפחתית גדולה, סלון ופאר כל-חדש (CT6), אליו הצטרף דגם פנאי בינוני חדש אף הוא (XT5). דגמים חדשים צפויים בהמשך, ולפי קדילאק כולם יציעו איכויות ניהוג גבוהות. קדילאק מיובאת לישראל על-ידי UMI, יבואנית ג'נרל מוטורס לישראל.

.