מיני מציגה גרסה קבריולה לקופר SE החשמלית, אשר תוצע בייצור מוגבל של 999 יחידות באירופה.

לטענת החברה, זוהי הקבריולה הראשונה בעולם שמוצעת עם הנעה חשמלית מלאה, כאשר רק פיאט 500 קבריו החשמלית, המתחרה הקרובה ביותר שלה, מציעה גג נפתח - אך שם מדובר בגג "לנדאולט" (כזה ששומר על קורות הצד ונפתח רק בחלקו העליון, כמו קופסת סרדינים) ולא בקבריולה אמיתית.

הגרסה הסדרתית מגיעה 8 חודשים בלבד לאחר שמיני הציגה אב טיפוס חשמלי פתוח כדי לבחון את תגובת הקהל, ורק חודשים ספורים לפני שיוצג דור כל-חדש למיני.

בדומה לאב הטיפוס, גם גרסת הייצור מקבלת את אותו סידור של מנוע חשמלי בודד מגרסת ההאצ'בק, המפיק 184 כ"ס ו-27.5 קג"מ, ומביא אותה למאה קמ"ש תוך 8.2 שניות בדרך למהירות מרבית מוגבלת של 150 קמ"ש. היא גם חולקת את אותה סוללה של 32.6 קוט"ש, אך הטווח בקבריולה קצר ב-34 ק"מ ועומד על 201 ק"מ בלבד.

מיני קופר SE קבריולה חלק אחורי
צילום: יצרן

הגרסה הפתוחה כמעט זהה לאחותה מונעת הבנזין, עם אותן מידות, נפח תא מטען (160 ליטר), וחלק עליון מבד בצביעה שחורה/אפורה של ​​דגל בריטניה.

המיני קופר SE קבריולה תוצע ברמת גימור מצוידת ביותר, עם שתי אופציות לצבע החיצוני: לבן מטאלי או שחור. נגיעות מיוחדות כוללות מספור 1/999 וחישוקי 17 אינץ' העשויים מאלומיניום ממוחזר. מושבי ספורט מעור מוצעים אף הם כסטנדרט. 

הקופר SE קבריולה תשווק במחיר אסטרונומי שיעמוד 52,500 ליש"ט בבריטניה, כמעט 50% (!) יותר מגרסת ההאצ'בק החשמלית ברמת הגימור הבכירה.

מיני קופר SE קבריולה סביבת נהג
צילום: יצרן

לטענת החברה, ההחלטה להשיק את הגרסה הפתוחה נבעה מהצלחת הגרסה החשמלית הסטנדרטית - שהושקה בשנת 2020 ואחראית ל-20% מכלל מכירות המיני האצ'בק באירופה.

המיני החשמלית הפתוחה תגיע ללקוחות, כאמור, באותה שנה בה צפוי להיחשף הדור הבא של מיני החשמלית - אליה תצטרף גרסה פתוחה סדרתית  ב-2025.

לפי דיווחים וצילומי ריגול, המיני הבאה תזכה לשיפוץ עיצובי נכבד, ותאבד חלק ניכר ממרכיבי הרטרו בהשראת המיני המקורית. יהיה מעניין לראות איך החברה תתמודד עם האתגר הזה.

מיני קופר SE קבריולה חלק קידמי
צילום: יצרן