חברת דלק מוטורס, יבואנית פורד, יצאה בקריאת תיקון לרכבים מדגם פורד אדג' משנת ייצור 2007 עד 2010 . מדובר על קריאה לתיקון (RECALL) ל-1,276 רכבים, מתוכם ישנם גם 32 רכבי פורד אדג' שהגיעו לארץ בייבוא עקיף. בנוסף לפורד אדג', הקריאה תקפה גם לרכבי לינקולן MKZ משנת ייצור 2006 עד 2012.

הסיבה לקריאה היא חשש לכשל במכלול כרית האוויר בצד הנהג. במסגרת הקריאה תבוצע החלפת מכלול כרית אויר נהג או נפץ כרית אויר נהג בהתאם להוראות היצרן.

הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל עם הגעת החלפים המשופרים לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים. לבדיקה האם מספר הרישוי שלכם כלול בקריאה, יש להיכנס לאתר הרשמי: www.ford.co.il או להתקשר למוקד שירות הלקוחות בטלפון: 08-9139995.

לינקולן MKZ ריקול
צילום: לינקולן

התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי פורד מטעם דלק מוטורס. ניתן לקבל את רשימת מרכזי השירות בפנייה למוקד שירות הלקוחות  ויש לתאם מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה. זמן העבודה המשוער, בערך כשעה.

חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב. התקנות בישראל קובעות עוד כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.

פורד אדג' ריקול
צילום: פורד