מיני ממשיכה במצעד המהדורות המיוחדות לקראת החלפתה של המיני האצ'בק בדור חדש ומחושמל - ולאחר מהדורה מיוחדת לקבריולה, מגיע תורה של גרסת JCW הספורטיבית.
 
מהדורת הביצועים הזו מוגבלת ל-999 יחידות ברחבי העולם - בדומה ל-SE קבריולה שנחשפה בפברואר - שגולת הכותרת שלה היא תיבת ההילוכים הידנית.

שם המהדורה הוא 1to6, קריצה להעברת הילוכים ידנית מהילוך ראשון לשישי, והיא זוכה לקוסמטיקה ייחודית: מבחוץ היא צבועה שחור עם פס אפור לכל האורך, וכוללת חבילת השחרה לחישוקים, סמלים, פלסטיקה חיצונית ועוד, לצד תגים ייחודיים. הקאליפרים, ניחשתם לא-נכון, צבועים דווקא באדום.

מיני 1to6 Edition JCW
צילום: מיני

מעבר ללוחית המהדורה המיוחדת, תמצאו בקוקפיט תאורת אווירה אדומה, בעוד שטיחי הרצפה, שלט המפתחות וגלגל ההגה נושאים את הלוגו של המהדורה המיוחדת. אפילו גג השמש כולל הדגשה שזו "אחת מ-999".

מבחינה מכאנית אין שינויים; זה אותו מנוע טורבו בנזין (2.0 ליטר, 231 כ"ס), והביצועים לא השתנו - מאה קמ"ש ב-6.3 שניות ו-246 קמ"ש מרביים. מיני הפסיקה לייצר את ה-JCW הידנית ב-2022, אך לאחרונה החזירה את התיבה לשוק האמריקאי ואפילו השיקה קורס נהיגה מזורז בקליפורניה בו מלמדים לקוחות פוטנציאליים איך לנהוג בתיבה ידנית...

מיני 1to6 Edition JCW סביבת נהג
צילום: מיני

אין ספק שמדובר בטיימינג קצת מוזר ללמד לקוחות לנהוג בתיבה ידנית, שכן זו כנראה מהדורת JCW האחרונה שתציע את השילוב של מנוע בנזין ו-3 דלתות. הדור הבא של מיני האצ'בק 3 דלתות ימכר באופן בלעדי עם מנוע חשמלי ותמסורת אוטומטית, למרות שאנו עשויים לראות את מנועי הבנזין (ואולי גם תיבות ידניות) בגרסאות 5 הדלתות.

כך או כך, הסיכוי נמוך שנראה את המהדורה המיוחדת הזו בישראל.

מיני 1to6 Edition JCW בישראל
צילום: מיני