ב.מ.וו 330e - אוטו

ב.מ.וו 330e

ב.מ.וו 330e יתרונות וחסרונות

יתרונות סביבת נהג, ביצועים, צריכת דלק, התנהגות, עידון
חסרונות נוחות נסיעה בעיר, הנדסת אנוש, אבזור בגרסת הבסיס
בשורה התחתונה מצוינת

ב.מ.וו 330e 2022 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    במאי 2019 נחתה בישראל ב.מ.וו סדרה 3 החדשה. הדור השביעי לסדרה 3 יצא לדרך מקומית בגרסת ה-330e, עם הנעת כלאיים נטענת משקע והספק כולל גבוה מבעבר של 252 כ"ס (292 כ"ס עם תגבור חשמלי רגעי). היא גם מהירה מבעבר (5.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש) ובעלת טווח חשמלי מוגדל של 56 ק"מ (37 בעבר).

    כמו כל דגמי הדור החדש, גם למכונית זו סביבת נהג בתפיסת ה"לייב קוקפיט", עם מערכת מולטימדיה מופעלת גם באמצעות מגע עם מסך גדול ("10.25). ה-330e מצוידת גם בלוח מחוונים מוקרן ובמערך הבטיחות החדש של המותג.

    המכונית מוצעת ברמת גימור "ספורט" שכוללת תאורת לד, חישוקי "17, מושבים קדמיים חשמליים וחלון גג. מעליה מוצעת רמת ה"אקסלוסיב" או "M ספורט" לפי העדפת הלקוח. שתיהן מוסיפות חישוקים גדולים יותר, תאורה חכמה, גימור שונה, מפתח חכם ועוד, ומובדלות גם בעיצוב החיצוני.

    כמו כן מוצעות רמות גימור "סופריור" ו-"M שדאו" להן בנוסף תאורת לייזר, מערכת שמע מתוצרת הרמן קרדון וריפודי עור מהודרים. ל-M שדאו גם מתלים אדפטיביים נשלטים אלקטרונית.

  • עיצוב ונוכחות

    ב.מ.וו 330e 2021 נאה למראה ובעלת פרופורציות טובות. זוהי פרשנות עדכנית לחולייה נוספת בשרשרת ארוכה של דגמים ועיצובה פחות ספורטיבי מבעבר – אך יותר אקזקוטיבי.

  • תא נוסעים ומטען

    ה-330e זוכה לעיצוב נקי ומאופק בתא הנוסעים, ומרשים בתחום הנדסת האנוש. החומרים מצוינים, ואיכות ההרכבה והגימור מעולה.

    מושב הנהג לא מספיק נוח לאורך זמן, מכיוון שבסיסו נוקשה, חסרה לו תמיכה לגב והוא צר.

    המרחב מאחור נדיב ומספק לשני נוסעים, אך לא נוח במיוחד. הנוסע השלישי יסבול ממנהרת הינע גבוהה ורחבה.

    לתא המטען רצפה כפולה לאחסון חפצים/כבל טעינה, הנפח גדול והמבנה שימושי.

     

  • מנוע וביצועים

    ל־330e הספק משולב של 251 כ"ס בשוטף ו־292 כ"ס בבוסט (ל־10 שניות). הביצועים מעולים - גם בזינוק מהמקום וגם בהאצות ביניים, עם יכולת סופר־מרשימה לעקיפות זריזות ביותר. תיבת ההילוכים משובחת אף היא - מגיבה במהירות, ופועלת באופן חלק.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית בעיר ומשתפרת מחוצה לה, וזאת מכיוון שהמתלים מכוילים נוקשה למדי. מנגד, איכות הנסיעה ובידוד הרעשים מרשימים.

    בפיתולים ה-330e מרוסנת מאוד, היא מפגינה נכונות גבוהה להיכנס לפניות ונענית באופן מיידי לשינויי כיוון. היא מהנה מהדור הקודם ומרוב מתחרותיה, אך איבדה משהו מחדות שהפכה את סדרה 3 לאמת מידה. ההגה מדויק והמשקל שלו טוב מזה של הדור היוצא.

    מערכת הבלימה הרגנרטיבית, כמקובל במכוניות היברידיות, אינה אחידה בתגובותיה.

     

  • תמורה למחיר

    למרות ביטול חלק מההטבות לדגמים היברידיים ועליית המחירים, ב.מ.וו 330e עדיין מציעה תמורה הוגנת למחיר – ותמורה גבוהה באיכות הכוללת.

  • צריכת דלק

    במהלך המבחן התובעני הב.מ.וו הרשימה עם 11 ק"מ/ל' בממוצע. הטווח החשמלי בפועל עומד על 35-40 ק"מ.

  • מה חדש בב.מ.וו 330e 2022

    אין חדש בדגם בשנה זו.

  • סיכום

    ב.מ.וו 330e היא עדיין מובילת הסגמנט, ומציעה יכולת גבוהה ברוב התחומים.

ב.מ.וו 330e גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו 330e

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו 330e

ברשותך ב.מ.וו 330e?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5