טויוטה C-HR, רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) של היצרנית היפנית, נחשף לראשונה בשנת 2016, עבר מתיחת פנים ראשונה בשנת 2019. רגע לפני שהדגם חוגג יום הולדת 6 (נחשף באמצע דצמבר), טויוטה הציגה רכב תצוגה המהווה קדימון לדור השני שצפוי לראות אור בחודשים הקרובים.
 
עיצוב, עיצוב, עיצוב
כדרכן של חשיפות ורכבי תצוגה שכאלה ישנם מעט מאוד פרטים ממשיים על הדגם הסדרתי, פרט למבחר של תמונות המאפשרות התרשמות מעיצובו החיצוני של דגם התצוגה. בטויוטה החליטו להמשיך בקו העיצובי הנועז דאז של C-HR, ושמרו על הפרופורציות המוכרות של הדגם. בחזית הופעה אגרסיבית בזכות כונס אוויר/סבכה נמוכים וגדולים ויחידות התאורה מזכירות במידה את אלה של הפריוס החדשה שהוצגה לאחרונה.
 
בטויוטה מבטיחים כי דגם התצוגה מהווה קדימון אמיתי להופעתו הסופית והסדרתית של C-HR החדש, וכי הוא "יסובב ראשים" בכבישי אירופה ממש בקרוב. אפשר להבין את ההצהרה הזו, שכן במבט מאחור בולטים צמד כנפונים קטנים הבולטים מהגג ויחידות תאורה כמעט מחוברות, דיפיוזרים גדולים ובכלל הופעה דחוסה ודינאמית.

טויוטה C-HR: הצצה לדור הבא
צילום: Toyota

אלמנט נוסף שאמור להבטיח הופעה ייחודית נוגעת לשימוש בצבע. בשנים האחרונות צביעה דו-גוונית הפכה לדרך די נפוצה להוספת צבע ועניין למגוון רחב של כלי רכב – אז טויוטה החליטה להשוות ולהעלות. כן, זה אומר שהקדימון ל-C-HR, וככל הנראה גם הדגם הסדרתי, יוצעו עם אפשרות לצביעה תלת-גוונית כאשר צבע המרכב יהווה הבסיס, קורה C וחלקים מחצאיות הצד יצבעו בצבע שני ואילו הכנף ואלמנטים נוספים יזכו לצבע שלישי.
 
אירופה, פלאג-אין
את הפיתוח של הדגם הסדרתי מוביל המרכז של טויוטה באירופה בדרום צרפת. בהתאם מספרים בטויוטה כי מערכי הסוללות של הגרסאות השונות – כולן ככל הנראה מחושמלות ברמה כזו או אחרת – יורכבו באירופה.
 
על הצד הטכני בשלב זה טויוטה כמעט שלא פרטה. הפלטפורמה תהיה, ככל הנראה, משותפת עם זו של טויוטה פריוס המחודשת, וכך גם לפחות חלק מיחידות ההנעה. טויוטה C-HR החדש יוצע עם מגוון של מערכות הנעה היברידיות. לראשונה בדגם תוצע גם גרסה היברידית-נטענת.

טויוטה C-HR: הצצה לדור הבא
צילום: Toyota