בשנות השישים יצרה החברה את קורולה (1968) – מכונית הנוסעים הנמכרת בעולם (ובישראל) – ואת הטנדר הילקס, גם הוא הנמכר מסוגו מאז. לאחר משבר הדלק של 1974, כאשר מוניטין האמינות שלה בארה"ב היה מבוסס, הפכה טויוטה לשחקן משמעותי בשוק הרכב האמריקאי. עם תחילת שנות השמונים החלה טויוטה לבנות מפעלים בארה"ב (יחד עם יצרנים יפנים אחרים, בתגובה לחוקי מכס מפלים), ודגמים שלה, כמו הקאמרי, הפכו לנמכרים מסוגם.
ב-1989 השיקה טויוטה את מותג היוקרה לקסוס, שהפך תוך פרק זמן קצר לתקן איכות בתעשייה. ב-1994 הציגה החברה סוג רכב חדש – כזה שנראה כמו רכב שטח אבל התבסס על מכונית נוסעים, והראב4 היה לרכב הפנאי הראשון. ב-1997 הייתה טויוטה ראשונה עם דגם היברידי, פריוס, ומאז הוא הדגם הנמכר ביותר מסוגו, ובהפרש. טויוטה מקדמת כיום הנעת מימן דרך הדגם החדש מיראי.
כיום מייצרת טויוטה קרוב לשמונים(!) דגמים, חלקם מיועדים לשווקים מוגדרים, ורבים מהם מוצעים עם יחידות הנעה היברידיות, כולל נטענות-רשת.
טויוטה מיובאת לישראל מאז 1992 על-ידי יוניון מוטורוס.
.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.