טויוטה C-HR - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / עיצוב חוץ וסביבת נהג ייחודיי ומקורי, נוחות נסיעה טובה, הנעה היברידית חסכנית, אבזור בטיחות עדכני.

חסרונות / מנוע חלש בעומס, מאוד לא שקטה מחוץ לעיר, מרחב פנים מאחור ותא מטען לא כמקובל בקטגוריה.

בשורה התחתונה / רכב פנאי בהופעה מבריקה.

טויוטה C-HR 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    טויוטה C-HR (ראשי תיבות של Coupe - High Rider) רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) קטן מאחיו ראב 4 וגדול מיאריס קרוס הקטן (B-SUV). בשנת 2019 עבר הדגם מתיחת פנים קלה ראשונה, זה הדגם המשווק כיום.

    כמשתמע משמו, מעוצב ה-C-HR כרכב פנאי-קופה והופעתו יוצאת דופן.

    הפלטפורמה עליה הוא יושב היא TNGA המוכרת גם מקורולה, פריוס ואפילו לקסוס UX.

    כיום טויוטה C-HR משווק בישראל עם יחידת הנעה אחת בלבד - 1.8 ל', היברידית (בנזין וחשמל) המפיקה 122 כ"ס. בחו"ל קיימת גם גרסת 2.0 ל' היברידית בהספק של 184 כ"ס.

    בשנת 2017 נבדק ע"י יורו NCAP וזכה בחמישה כוכבי בטיחות.

    שיווק ה-C-HR בישראל החל בפברואר 2017, ושיווק הגרסה מתוחת הפנים החל בדצמבר 2019.

  • עיצוב ונוכחות

    את מסר הצעירות הקפידו בטויוטה להעביר באמצעות עיצוב נועז ומאוד לא-אופייני למותג היפני השמרני, עם מראה אגרסיבי, מגולף בחדות ושפע קימורים וקפלים.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב תא הנוסעים מופרע לא פחות מהעיצוב החיצוני - במיוחד עם הרצועה הסגולה והמוארת לרוחב התא - ורשימת האבזור העשירה מעצימה את התחושה הטובה.

     

    יחד עם זאת, הנדסת האנוש הוקרבה על מזבח העיצוב: תנוחת הנהיגה לא מוצלחת וישנם מעט תאי אחסון. מרווח הפנים אמנם מפתיע לטובה, גם מאחור - אך הגג המשתפל פוגם בנוחות הכניסה, והחלונות מאחור קטנים ביותר. תא המטען מצומק בגדולו.

  • מנוע וביצועים

    יחידת ההנעה ההיברידית מספקת ביצועים חלשים, מקבילים לאלו של רכבי פנאי כדוגמת טוסון או ספורטאז' עם מנועי 1.6 ליטר. בשונה מהם, צריכת הדלק יוצאת מן הכלל טובה, עם כמעט 20 ק"מ לליטר(!) בנהיגה לא עדינה במיוחד.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה למדי, אך בידוד הרעשים לא מוצלח - ברמה כמעט מתישה. התנהגות הכביש טובה, ומזכירה מאוד רכב פרטי יותר מאשר רכב פנאי.

  • תמורה למחיר

    על אף שה-C-HR הוא מהדגמים היותר-יקרים בקטגוריה, הוא מצליח לבלוט ביחס למתחרים בעיקר בזכות הופעה ייחודית ומושכת.

  • חדש בדגם

    באוקטובר החל שיווק רמת הגימור GR ספורט. המנוע נותר זהה לעבר, אך ברמת גימור זו ל-C-HR כיול הגה ומתלים ספרטיבי יותר וצמיגי קונטיננטל קונטקט 6 רחבים - 225/45R19. בנוסף ישנם הבדלים עיצוביים: המרכב לבן עם גג שחור, תאורת לד שונה, ריפוד אלקנטרה למושבים, תפעול חשמלי למושב הנהג ועוד.

    שיווק רמת הגימור LAUNCH EDITION הופסק במהלך השנה.

    בנובמבר 2021 הכריזה טויוטה על עדכון קל לדגם הכולל רמת גימור חדש, גוון חדש לצבע המרכב, חישוקי 18 אינץ' חדשים ומערכת מולטימדיה משודרגת המאפשרת קישוריות אלחוטית ל'אפל קארפליי'. השיווק צפוי להתחיל באירופה ברבעון הראשון של 2022.

     

  • סיכום

    ה-C-HR מביא משב רוח מרענן לקטגוריה. יהיה פחות מוצלח כרכב משפחתי-עיקרי, יותר מוצלח כ'רכב שני'.

טויוטה C-HR גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג טויוטה C-HR

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך טויוטה C-HR?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים טויוטה C-HR

טויוטה C-HR צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

5
טויוטה C-HR צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
20.4 טרם נבחן טרם נבחן 17.3 2
20.4 טרם נבחן טרם נבחן 17.3 2
20.4 טרם נבחן טרם נבחן 17.3 2
20.4 טרם נבחן טרם נבחן 17.3 2
20.4 טרם נבחן טרם נבחן 17.3 2
4
17.3