לקסוס ישראל תסיים את שנת 2023 עם היקף מסירות של 1,850 מכוניות, כך אמר לנו דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס בארץ. נתון זה דומה לזה שהשיג המותג בשנה שעברה, כך שעל רקע ירידה של 5% במכירות של מותגי יוקרה, לקסוס תסכם את 2022 עם גידול בנתח השוק השנתי.

לקסוס מכוונת להגדלה משמעותית של היקף המכירות שלה ב-2023, כך שיעבור את רף 2,000 המסירות ויגיע ל-2,220 מכוניות, שיא בפעילות המותג בישראל. עלייה זו תתאפשר בזכות הגדלה של מספר הדגמים ושיפור בהיקף ההספקה.

"היינו יכולים למכור בין 2,500 ל-2,800 מכוניות אם היינו מקבלים מספיק יחידות. לא נראה שנושא ההספקה ייפתר, וזה ימשיך ללוות אותנו ב-2023".

​לקסוס ב-2023 – הרבה יותר דגמים
LX600 | צילום: לקסוס

דגמים חדשים
לקסוס תשווק ב-2023 דגמים חדשים, ולקראת סיומה יוכפל מספר דגמי הפנאי שלה.
לקסוס פותחת את השנה עם השקת הדור החמישי של דגם הפנאי RX, ולפי גורלניק היקף המכירות השנתי שלו צפוי לעמוד על 300-400 יחידות. לדגם זה מצטרף דגם הפנאי/שטח LX600, וממנו צפויים להימכר כ-50 כלים.

בתחילת הרבעון השני של 2023 יגיע לישראל RZ, דגם הפנאי החשמלי החדש של לקסוס.
באותה תקופה יחזור למלאי דגם הפנאי UX בגרסתו החשמלית, עם מפרט וטווח משופרים; הסוללה הוגדלה מ-54.3 ל-72.8 קוט"ש והטווח עלה מ-315 ל-450 ק"מ.

לקסוס העולמית תשיק ב-2023 דגם פנאי קטן וחדש, וזה יגיע לישראל לקראת סיום השנה.

​לקסוס ב-2023 – הרבה יותר דגמים
RZ | צילום: Lexus