לכבוד 30 שנים לגרסת 4 מושבים הפתוחה הרשמית למיני (למרות שהיו גרסאות לא רשמיות לפניה), משיקה מיני מהדורה מיוחדת הנקראת Seaside (ליד הים, בתרגום חופשי). המהדורה המיוחדת אינה כוללת שינויים מכאניים, והעדכונים הינם עיצוביים בלבד.

המהדורה מוצעת באחד משני צבעים חיצוניים, טורקיז או לבן, בשני המקרים עם גג רך בצבע שחור, הניתן לפתיחה או סגירה במהירויות של 30 קמ"ש.

כמו כן היא כוללת קומץ של נגיעות מיוחדות דוגמת פסי קישוט לבנים, גרפיקה ייחודית לפגוש הקדמי ותגי Seaside בצד המרכב, אליהם מצטרפים חישוקי 18 אינץ' עם סמל מותג מיוחד במרכז החישוק, שתמיד נשאר ישר גם כשהגלגל מסתובב לו.

​בדיוק בזמן: מיני קופר קבריולה 2023 במהדורה קייצית
צילום: Mini

הנגיעות המיוחדות ממשיכות לתא הנוסעים, בו הנהגות ימצאו מושבי עור בצבע שחור קרבון והגה ספורטיבי מצופה עור עם תג Seaside, אליו מצטרף תג "30 שנים של גג נפתח" על הדשבורד. קישוטים נוספים כוללים ספי דלתות עם שם המהדורה, שטיחים ייחודים ומפתח רכב עם הדפס גל ססגוני.

מהדורת Seaside תהיה זמינה בגרסאות קופר וקופר S, כאשר האחרונה כוללת מנוע 2.0 ליטר  מוגדש טורבו המפתח 178 כ"ס ומאפשר לה להאיץ למאה קמ"ש בתוך 7.2 שניות.

​בדיוק בזמן: מיני קופר קבריולה 2023 במהדורה קייצית
צילום: Mini

לקופר הרגילה מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר, 3 ציל', המייצר 136 כ"ס, והוא מזניק אותה למאה קמ"ש תוך 8.8 שניות.

המהדורה המיוחדת תוצע במגוון שווקים ומחירה מתחיל ב-34,500 ליש"ט באנגליה - זינוק משמעותי לעומת מחיר הקופר קבריולה הרגילה, שמחיריה נעים בין 25 ל-29 אלף ליש"ט בהתאם לרמת הגימור.

​בדיוק בזמן: מיני קופר קבריולה 2023 במהדורה קייצית
צילום: Mini