הדור הראשון של קאדילק XT4 נחשף בשנת 2018 והיא לרכב הפנאי הקומפקטי הראשון של היצרנית. מאז שנחשף – לפני כמעט 5 שנים – שווק הדגם ללא שינויים משמעותיים למעט עדכוני מפרט קלים. מדובר בפרק זמן ארוך למדי במונחי עולם הרכב בו מקובל לעדכן דגם לאחר 3 שנים ולהחליפו בדור חדש לאחר 6 שנים. בכל מקרה, כעת מכריזה קאדילק על מתיחת פנים ראשונה ומקיפה למדי לדגם המוכר.
 

עיצוב חיצוני

כאמור מדובר במתיחת פנים לדגם המוכר, וזה ממשיך להתבסס על פלופורמת E2XX הוותיקה של ג'נרל מוטורס אותה הוא חולק עם שברולט מאליבו ואקווינוקס, ביואיק ריגל ועוד.
 
עם זאת, העיצוב החיצוני זוכה לשורה ארוכה של עדכונים אשר מעניקה לרכב מראה עדכני ומודרני יותר מבעבר. עיקר השינויים מתרכזים בחזית החדשה של הדגם וזו כוללת סבכה עדכנית, יחידות תאורה חדשות בעלות מבנה אנכי המאפיין את הקו הנוכחי של היצרנית, פגוש חדש עם כונס אוויר גדול במרכז ועוד. השינויים מאחור קלים יותר וכוללים בעיקר יחידות תאורה דומות במבנה אך מעודכנות בהופעה. בנוסף ישנם חישוקי 18-20 אינץ' בעיצוב חדש ושלושה צבעי מרכב חדשים.

קאדילק XT4 החדש חלק אחורי
צילום: יצרן
 

סביבת נהג

סביבת הנהג שונתה כמעט לגמרי במהלך מתיחת הפנים. סידור המסכים שונה ומיישר קו עם הדגמים העדכניים ביותר של היצרנית. במקום שניים נפרדים, התאימה קאדילק XT4 פאנל קעור אחד ענק בגודל 33 אינץ' (!) עליו מוצגים לוח המחוונים ותפריט מערכת המולטימדיה. המסך הוא ברזולוציה של 9K, פונה אל הנהג וישנה אפשרות למספר "נושאים" לתצוגה. המערכת מאפשרת קישוריות 5G, קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תאימות לאלקסה של אמזון, תמיכה מובנית של גוגל והאפליקציות השונות שלה ועוד.
 
מעבר לכך בקאדילק מדווחים על שיפור באיכות החומרים וההרכבה והבדלים מובחנים יותר בין רמות הגימור. כך למשל ב'לקשרי' יש שימוש נרחב בדיפון בצבע שחור 'פסנתר', ב'פרימיום לקשרי' מופיע שימוש באלומיניום ועץ אמיתיים וב'ספורט' תזכו לסיבי פחמן.

קאדילק XT4 סביבת נהג
צילום: יצרן
 

יחידת הנעה ובטיחות

יחידת ההנעה נותרה כשהייתה כמעט ללא שינוי מאז שהוצגה. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ל' המפיק 235 כ"ס ו-35.7 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים. ההנעה קדמית או כפולה. בקאדילק התייחסו ליחידת ההנעה הזו כ"מוכחת" וטוענים שהיא חסכונית מספיק, בין היתר בזכות מנגנון כיבוי חלק מהצילנדרים בזמן שיוט/עומס מנוע נמוך. 
 
היצע מערכות הבטיחות עודכן גם הוא וכולל כעת 12 מערכות מתקדמות כסטנדרט, כך קאדילק. בין המערכות: ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בלימה אוטונומית לתנועה חוצה בנסיעה לאחור, מערכת בלימה אוטונומית כולל זיהוי רוכבי אופניים, שמירה על נתיב הנסיעה ובהתאם לרמת הגימור גם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית בצומת, מערך מצלמות היקפי, התראה על רוכבי אופניים והולכי רגל ועוד.

קאדילק XT4 החדש גריל
צילום: יצרן