קאדילק XT4 - אוטו 

קאדילק XT4

קאדילק XT4 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
11.1 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2018

קאדילק XT4 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, איכות, מרחב, תא מטען, אבזור, יחידת כוח, יכולת דינמית
חסרונות נוחות נסיעה, מרחב ראש מאחור, מראות צד קטנות, דוושת בלם המחייבת הסתגלות
בשורה התחתונה תמורה מצוינת

קאדילק XT4 2024 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    ב-2019 השיקה קאדילק בישראל את XT4 - רכב פנאי קומפקטי שמתחרה באודי Q3 וב.מ.וו X1, אך מידותיו הנדיבות, הספק המנוע והאבזור קרובים יחסית לאודי Q5 וב.מ.וו X3 היקרים בהרבה.

    ה-XT4 מצויד במנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המייצר 237 כ"ס ומשודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית. ההנעה קדמית או כפולה.

  • עיצוב ונוכחות

    יחד עם הממדים והפרופורציות, עיצובו של XT4 יוצר מופע רב רושם ועתיר נוכחות, והוא ייחודי ביחס לדגמים רבים בסגמנט שיש להם הופעה גנרית.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב תא הנוסעים נאה. החומרים המכובדים והאבזור העשיר מייצרים סביבת נהג מרשימה למראה, למגע ולנוכחות.

    קל מאוד למצוא תנוחת נהיגה טובה, המושבים נוחים והמרווח מלפנים נאה.

    שדה הראייה לפנים מצוין, זה לצדדים — מחפיר. למראות שטח כיסוי קטן מאוד, וגם תמונת מצלמת הנסיעה לאחור, המופיעה במראה המרכזית, קטנה מדי.

    המרחב מאחור מוצלח פחות. בעיקר בגלל מרווח ראש גבולי לגבוהים. גם התמיכה לירכיים ולגב התחתון אינה מספקת, ומנהרת ההינע במרכז גדולה ומפריעה.

    תא המטען גדול מאוד, שימושי ועשוי היטב.

  • מנוע וביצועים

    הביצועים טובים מאוד. לא מסחררים, אבל מספקים כל צורך. המנוע פועל באופן חלק ונעים, וצלילו חביב בסל"ד גבוה. התיבה פועלת היטב אף היא.

  • נוחות והתנהגות

    במהירויות נמוכות על כבישים משובשים ועל גלי כביש נרשם נדנוד - כמו הרכות המערסלת ההיא של מכוניות אמריקאיות של פעם. אולם בניגוד להן, ל־XT4 יש מצב 'ספורט', וזה משפר את נוחות הנסיעה במקרים רבים.

    רעשי רוח מפגינים נוכחות סבירה מ־110-120 קמ"ש, אך רעש הצמיגים המאוד גדולים נשמע כבר לקראת 100 קמ"ש.

    היכולת הדינמית של הכלי המגודל הזה (1.8 טון), נאה למדי בהינתן ייעודו. ההגה קל מדי במצב רגיל, אך במצב 'ספורט' משקלו סביר. דוושת הבלם לא מצטיינת; היא גבוהה מדי ומחייבת הרמת רגל. עם תחילת הבלימה לא הרבה קורה, ונדרשת לחיצה חזקה לקבלת תגובה נאותה.

  • תמורה למחיר

    בהשוואה למתחרים במחיר ממותגי פרימיום ה-XT4 מציע ממדים, הידור ואבזור ללא תחרות — וכנגזר מכך, תמורה מעולה.

  • גרסאות ורמות גימור

    רמת גימור "פרמיום" מצוידת בחישוקי "20, תאורת לד אדפטיבית, חלון גג, דלת אחורית חשמלית, מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, תצוגה עילית, מושבים קדמיים חשמליים וכיוונון חשמלי להגה. כמו כן תוצע מערכת מולטימדיה עם מסך "8, מצלמות היקפיות, מראה פנימית שמשקפת את תמונת המצלמה ברמת HD (כולל אפשרות לזום), מערכת עזר לחנייה ועוד.

    רמת גימור "פרמיום לקשרי" מוסיפה פתיחת דלת תא מטען במחוות רגל, עיסוי במושבים, אוורור למושבים הקדמיים וחימום לקדמיים ולאחוריים.

    לרמת גימור "ספורט" הופעה חיצונית אגרסיבית יותר, קוסמטיקה פנימית וריפוד עור בגוונים שונים. בצד המכאני מצוידת רמה זו בהנעה כפולה ומתלים אדפטיביים.

  • בטיחות

    קאדילק XT4 טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP. במבחנים של ארגון IIHS האמריקאי הוא זכה לציון "טוב" המרבי, ובמבדקים של רשות הבטיחות בארה"ב NHTSA קיבל 5 כוכבים במבחן הריסוק ו-4 כוכבים על יכולתו ב"מניעת התהפכות".

    אבזור הבטיחות כולל בלימת חירום אוטונומית בנסיעה לפנים ולאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אור גבוה אוטומטי, וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור.

  • צריכת דלק

    מבחן הדרכים היה תובעני במיוחד, וצריכת הדלק לא הרשימה - 7.4 ק"מ לליטר. בשימוש רגיל תקבלו נתונים טובים בהרבה.

  • מה חדש בקאדילק XT4 2024

    אין עדכונים בשנת הדגם 2024.

  • סיכום

    רכב פנאי מוצלח שמציע תמורה מצוינת למחיר.

קאדילק XT4 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג קאדילק XT4
קאדילק XT4 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1998
237
לקבלת הצעה
-
1998
237
לקבלת הצעה
-
1998
237
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים קאדילק XT4

ברשותך קאדילק XT4?

ציון ותגובת גולשים

5
מתקדמים לרכב חדש? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.