תמונות ראשונות של יונדאי אקסנט החדשה, הנקראת 'ורנה' בהודו, נחשפו לקראת השקה בשוק ההודי ב-21 במרץ.

התמונות חושפות עיצוב אגרסיבי, כמעט עתידני, עם החזית החדשה של המותג ומספר אלמנטים שהושאלו מהאלנטרה ומהקונה החדשות. החלק הקדמי דומה בביצוע לקונה ולסטאריה, עם פס לד לתאורת יום המשתרע מצד לצד בין הפגוש הקדמי של הרכב למכסה המנוע.

הפנסים מותקנים מעט נמוך יותר מה-DRL, והפגוש הקדמי עצמו מזכיר את זה של האלנטרה. גם הסבכה אגרסיבית מאוד וכוללת אלמנטים מחודדים בדומה לדגמים אחרים של היצרנית, אולם לא פחות מרשימים הם הניפוחים הבולטים סביב בתי הגלגלים האחוריים, משל היה מדובר ברפליקת ראלי ולא במשפחתית קטנה וצנועה.

יונדאי אקסנט 2023 חלק קידמי
צילום: Hyundai

בתמונת הפרופיל הרושם קצת מתרכך, וניתן בבירור לראות את סרח העודף האחורי הפחות-הרמוני - תופעה מוכרת בקטגוריה המורכבת ברובה מהאצ'בקים שזכו לזנב מודבק כדי ליצור סדאן קטנה לשווקים מתפתחים. עם זאת, יש לציין כי לפחות בתמונות הקווים המחברים את תא המטען לשאר המרכב נראים הרבה יותר מעודנים וזורמים מאשר בדגמים מתחרים, ובפירוש מדובר בעיצוב פורץ דרך בקטגוריה.


יונדאי אקסנט 2023 יחידות תאורה אחוריות
צילום: Hyundai

כרגע עדיין לא נחשפו פרטים טכניים מלאים על יונדאי אקסנט 2023, אך נראה שממדיה גדלו ברוב המדדים ביחס לדור היוצא. בשוק ההודי היא תצויד במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר המפיק 115 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או תיבה אוטומטית רציפה, וקרוב לוודאי שיוצע גם מנוע טורבו-בנזין בנפח זהה (150 כ"ס) עם תיבה ידנית או תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד.

לא ברור אם, מתי ועם אילו מנועים תוצע האקסנט במערב, מאחר והקטגוריה כולה סובלת מדעיכת מכירות ומעבר של הלקוחות מדגמי סדאן לרכבי פנאי.

יונדאי אקסנט 2023 פרופיל
צילום: Hyundai