מקורו של יצרן הרכב הקוריאני הוא במספנות הענק הנושאות שם זה. יונדאי החלה את דרכה ב-1967 עם הרכבה מקומית של דגמי פורד, המשיכה בדגמים משלה אך מבוססי-מיצובישי בשנות השבעים, וב-1989 הציגה דגם ראשון שלה: סונטה. יונדאי התבססה בשנות התשעים על הנדסה גרמנית (פורשה) ועיצוב איטלקי (ג'יוג'ארו). לאחר המשבר הגדול של תעשיית הרכב הקוריאנית בסוף שנות התשעים, רכשה יונדאי את קיה, הצהירה על כוונתה להיות בין חמש היצרניות הגדולות – ולא פנתה לאחור.
ואכן, לקראת סוף אותו עשור, קונצרן יונדאי-קיה הוא החמישי בגודלו בעולם. יונדאי הכריזה ב-2016 על הקמתו של מותג יוקרה בשם "ג'נסיס" שיציע דגמי סלון ופאר עם הנעה אחורית.
יונדאי מייצרת כיום מגוון שלם של דגמי נוסעים ופנאי – האחרונים היו ממובילי ההצלחה הגלובלית שלה וגם בישראל, כאשר הטוסון (מ-2005) היה רכב הפנאי הנגיש הראשון בארץ. יונדאי מכרה יותר מכוניות בישראל מכל מותג אחר בשנים 2011-2014.
יונדאי מיובאת לישראל מאז 1994 על-ידי כלמוביל.
.
ואכן, לקראת סוף אותו עשור, קונצרן יונדאי-קיה הוא החמישי בגודלו בעולם. יונדאי הכריזה ב-2016 על הקמתו של מותג יוקרה בשם "ג'נסיס" שיציע דגמי סלון ופאר עם הנעה אחורית.
יונדאי מייצרת כיום מגוון שלם של דגמי נוסעים ופנאי – האחרונים היו ממובילי ההצלחה הגלובלית שלה וגם בישראל, כאשר הטוסון (מ-2005) היה רכב הפנאי הנגיש הראשון בארץ. יונדאי מכרה יותר מכוניות בישראל מכל מותג אחר בשנים 2011-2014.
יונדאי מיובאת לישראל מאז 1994 על-ידי כלמוביל.
.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 4.85%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותיך במאגר בנק ישראל.