יונדאי אקסנט - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / תא מטען, מרחב מאחור

חסרונות / בידוד רעשים, נוחות נסיעה, אבזור, מערכות בטיחות , מחיר

בשורה התחתונה / משפחתית קטנה ונאה, לציי רכב

יונדאי אקסנט 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    יונדאי אקסנט הוצגה לעולם לראשונה בשנת 1994. הדור החמישי של המשפחתית הקטנה (תת-משפחתית) הוצג ב-2017, שבע שנים לאחר קודמו.

    כמו בכל דור חדש, האקסנט החדשה מציגה עיצוב מודרני ומתקדם מבעבר. הממדים נדיבים מבעבר עם אורך של 444 ס"מ (+7 ס"מ) ובסיס גלגלים שעומד על 260 ס"מ (+3 ס"מ). תא המטען מציע נפח של 480 ל'.

    בישראל, יונדאי אקסנט החדשה מוצעת עם שני מנועי בנזין אטמוספריים (לא מוגדשים). לראשון נפח של 1.4 ל' והספק מרבי שעומד על 100 כ"ס, לשני נפח של 1.6 ל' והספק מרבי של 123 כ"ס. בשני המקרים התיבה היא אוטומטית עם שישה יחסי העברה (ארבעה בלבד בדור הקודם).

    האקסנט החדשה הושקה בישראל ללא מערכות בטיחות מתקדמות. ציוד הבטיחות כולל מערכת התראה בהתקנה מקומית (מובילאיי), בקרת יציבות ושש כריות אוויר.

    השיווק בישראל החל באפריל 2019.

  • עיצוב ונוכחות

    אקסנט החדשה מציגה אבולוציה לעיצובו של הדור היוצא, אך מצליחה להיראות עדכנית בהרבה מאותו הדגם. ההופעה הכללית נאה, גם אם לא בדיוק פורצת דרך או בולטת במיוחד.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת שונה בהרבה מזה של הדור הקודם ומוצלח למדי. הגוונים הבהירים מוסיפים לאווירה. איכות החומרים, כמקובל בסגמנט, בסיסית למדי אך אקסנט מפצה במידה מה בזכות הרכבה טובה.

    תנוחת הנהיגה טובה, שדה הראיה מצוין והנדסת האנוש מוצלחת – הכל ברור וקל לתפעול. מושב הנהג עצמו אינו מתעלה וכך גם מסך מערכת המולטימדיה הקטן אשר מופרע בשמש ישירה.

    המרחב לשניים מאחור מספק בהחלט, גם למבוגרים בגובה של 180 ס"מ.

    תא המטען (480 ל') גדול ועמוק אך פשוט וללא פטנטים לעיגון וקשירת חפצים.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-1.6 ליטר (123 כ"ס, 15.4 קג"מ) מספק את כוחו בסל"ד גבוה. הביצועים עצמם מספקים בנהיגה יום-יומית, אך כדי להפיק את המיטב ממנוע זה צריך לאמץ אותו – וגם אז היכולת בינונית.

    התיבה האוטומטית (6 הילוכים) פועלת בצורה חלקה מאוד. התגובה של התיבה לקיק דאון לרוב טובה.

    צריכת הדלק בתום המבחן המאומץ עמדה על 9.5 ק"מ לליטר. בשיוט רגוע ניתן לרשום 13-15 ק"מ לכל ליטר.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית למדי, במיוחד בעיר. במהירויות נמוכות הבולמים הקשיחים לרוב אינם מצליחים לטפל בשיבושים הקטנים, אך ככל שהמהירות עולה פעולתם משתפרת ונוחות הנסיעה גם.

  • תמורה למחיר

    מחירה של אקסנט הופך את התמורה שלה לבעייתית. במחיר דומה ישנם דגמים מודרניים יותר של יצרניות אחרות, ובתוספת של 10% בלבד למחיר כבר ניתן לקנות משפחתית קומפקטית (אלנטרה, קורולה וכו') גדולה ואיכותית יותר.

  • חדש בדגם

    בינואר 2021 החל שיווק יונדאי אקסנט לאחר מתיחת פנים. העדכון כולל בעיקר שינויים לעיצוב החיצוני — שבכה חדשה, פגושים חדשים ויחידות תאורה מעודכנות. בסביבת הנהג ניתן למצוא מחוונים שעוצבו מחדש.

     

    היצע המנועים נותר ללא שינוי — 1.4 ל’ עם 100 כ”ס או 1.6 ל’ עם 123 כ”ס, תיבה אוטומטית עם 6 היל’. יונדאי אקסנט עדיין מוצעת ללא מערכות בטיחות מתקדמות ובמקום מסתפקת במערכת התרעה בהתקנה מקומית.

  • סיכום

    אקסנט החדשה עדיפה בכל מדד ביחס לדור הקודם. היעדר מערכות בטיחות מתקדמות, אבזור דל ומחיר שאינו נמוך ישאיר אותה רלוונטית בעיקר עבור ציי רכב.

יונדאי אקסנט גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי אקסנט
יונדאי אקסנט גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
1368
100
1,255
118,900
1591
123
1,276
120,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי אקסנט?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

יונדאי אקסנט צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
יונדאי אקסנט צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.5 טרם נבחן טרם נבחן 11.0 9
14.9 טרם נבחן טרם נבחן 11.3 11
3
11.0