פיג'ו חושפת מהדורה מעודכנת של ה-508 בגרסאות סדאן וסטיישן (SW), שמקבלת את הסבכה והסמל החדשים של החברה, אך באופן מפתיע אינה כוללת את מנוע ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין המעודכן, שנחשף לאחרונה ברכבי הפנאי 3008 ו-5008.

 מבחוץ, הפיג'ו 508 המחודשת נבדלת מקודמה בזכות פנסי לד מטריקס צרים מבעבר (סטנדרט בכל רמות הגימור) ושלושה "טופרי" לד לתאורת יום במקום הניב הבודד בדגם המוחלף.

הגריל התחתון פונה כעת למטה בקצוות, מה שמעניק לרכב פרצוף פחות מחייך, אבל השינוי הגדול ביותר שמור לסבכה הראשית, שזורמת אל הפגוש שמתחתיה וכולל את הסמל העדכני של פיג'ו. התוצאה, לפחות בתמונות, פשוט נהדרת - והפכה את המכונית הנאה ליפהפייה אמיתית.

פיג'ו 508 פרופיל
צילום: Peugeot

השינויים מאחור פחות בולטים, והעיקרי מביניהם הוא שסמל האריה הוחלף בשם המותג. גם בתא הנוסעים העדכונים עדינים: ידית ההילוכים הוחלפה בבורר הקטן והחדש של הקונצרן, וההגה השמנמן קיבל גם הוא את הסמל המעודכן.

ארכיטקטורת ה-i-Cockpit נשמרה, ומערכת המולטימדיה זכתה לממשק חדש (10 אינץ'), המאפשר עדכונים מהאוויר וניתן להתאמה אישית הדומה למקובל בסמארטפונים. לוח המחוונים המוקרן בגודל 12.4 אינץ' כולל מצבי תצוגה חדשים  ותוכנת הזיהוי הקולי שופרה.

פיג'ו 508 סביבת נהג
צילום: Peugeot

אגף המנועים, כאמור, לא זוכה ליחידת ה-1.2 ליטר טורבו בנזין החדשה שזכתה למערך היברידי-מתון ומפיקה 136 כ"ס, ומסתפק ביחידה המוכרת המפיקה 130 כ"ס. כבעבר, מוצע גם מנוע דיזל 1.5 ליטר באותו הספק, ובשני המקרים הכוח מועבר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

 המערך ההיברידי-נטען שכלל יחידת טורבו-בנזין 1.6 ליטר בשילוב מנוע חשמלי והציע 225 כ"ס, זוכה לגרסה מוזלת בהספק מופחת (180 כ"ס), כמו שראינו בדגמים אחרים של PSA. הסוללה שומרת על קיבולת של 12.4 קוט"ש והטווח צפוי לעמוד על כ-65 ק"מ בחשמל בלבד.

פיג'ו 508 טעינה חשמלית
צילום: Peugeot

 ספינת הדגל היא עדיין ה-508 PSE ההיברידית-נטענת שמציעה הספק משולב של 360 כ"ס והנעה כפולה - ונהנית מעיצוב אגרסיבי יותר. גרסה זו מקבלת מטען ביתי מהיר מבעבר (7.4 קילוואט) שמסוגל לטעון את הסוללה תוך 100 דקות, אך מוצע כאופציה בתשלום (מטען 3.7 קילוואט מגיע כסטנדרט, כמו בעבר).

השיווק באירופה יתחיל בחודש יוני 2023. מחירים טרם פורסמו.
פיג'ו 508 חלק אחורי
צילום: Peugeot