משפחת פיג'ו הייתה בתעשייה כבר ב-1810) וב-1899 נכנסה לעסקי המכוניות. מכונית שלה זכתה במירוץ הראשון (1894), והחברה יצרה מנועים משלה מיד בהמשך (1896). פיג'ו הייתה ראשונה עם גג קשיח מתקפל (1934), ובעיקר ייצרה דגמים רבים של מכוניות נוסעים ורכב במהלך השנים. כבר ב-1929, עם ה-201 החלה, בשיטת הסימול המקובלת עד היום. ב-1976 רכשה את סיטרואן והקימה את תאגיד PSA. במהלך השנים זכתה פיג'ו במפעלי ספורט רבים כמו פריז-דקאר (1987-1990, 2016) ובאליפות הראלי העולמית (1985-1986, 2000, 2002) ו-24 השעות של לה-מאן (2009, 1992-1993). בשנות השמונים והתשעים התעלתה פיג'ו על המתחרות עם דגמי נוסעים שהצטיינו דינמית ובתקשורת עם הנהג והובילו לגרסאות ספורטיביות נחשבות (החל מ-205). פיג'ו שינתה מגמה בסוף שנות התשעים (307) כאשר הפסיקה לייצר בעצמה את מערכות ההגה והבולמים, והחלה להתמקד במרכיבים אחרים, כמו אבזור, הגשה ברמה גבוהה, הנדסת אנוש מקורית (בהמשך) ועוד. כיום מייצרת פיג'ו דגמי נוסעים ממיני ועד משפחתית גדולה, מציעה דגמי פנאי חדשים ועדכניים (2008 המחודש, 3008 ו-5008 החדשים), ובקו המוצרים שלה רכב מסחרי מקטן ועד גדול. פיג'ו מייצרת גם אופניים וקטנועים. פיג'ו מיוצגת מאז 1936 על-ידי לובינסקי.

.