ב.מ.וו פרסמה פרטים ראשונים על הדור השמיני של סדרה 5 שיושק באוקטובר 2023, כולל טיזר רשמי של i5 החשמלית, שתוצע במרכב סדאן וסטיישן, ובגרסת M Performance ספורטיבית.

בתמונה הטיזר שפורסמה ניתן לראות רק את קווי המתאר של ה-i5 סדאן מתחת לכיסוי, אך פנסי הלד המאירים חושפים את חתימת התאורה הייחודית של הדגם. העיצוב צפוי לכלול גריל קטן ואגרסיבי פחות מזה של דגמי היצרנית האחרונים, והקווים יהיו יותר שמרניים ופחות אוונגרדיים מאלו של i7, למשל.

גרסת ה'טורינג', שתוצג באביב 2024, תהיה סטיישן חשמלית ייחודית בקטגורית הסלון (אם לא סופרים את פורשה טייקאן קרוס טוריסמו, שהיא לא בדיוק מכונית סלון ולא לגמרי סטיישן).

יו"ר מועצת המנהלים של ב.מ.וו, אוליבר זיפסה, חשף כי "גרסת ביצועים חשמלית מבית חטיבת M  תיכלל בליין החדש של ב.מ.וו סדרה 5 סדאן", וזאת לאחר ההצלחה של האחות הקטנה, i4 M50, שלטענת זיפסה הייתה גרסת M הנמכרת ביותר בעולם בשנת 2022. 

ב.מ.וו סדרה 5 2022
צילום: ב.מ.וו | סדרה 5 הנוכחית

ניתן לשער כי גרסת הביצועים המדוברת תיקרא i5 M60 ותציע את היחידה כפולת המנועים המוכרת מה-iX M60, בהספק של 619 כ"ס ו-112 קג"מ, המשודכים להנעה כפולה. ה-M5, אם תהיתם, לא הוזכרה בהודעה לעיתונות, אך הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שהיא תשתמש ביחידה היברידית-נטענת על בסיס מנוע בנזין.

לצד ה-i5 החשמלית, ב.מ.וו סדרה 5 תמשיך להציע מגוון רחב של יחידות הנעה, כולל בנזין ודיזל בגרסאות היברידית מתונות 48V, לצד ההיברידיות נטענות - כשהיא ממשיכה בגישת היצרנית להציע אפשרויות הנעה מרובות עבור הרוכשים.

כצפוי, תא הנוסעים של הדור החדש יכלול את המסך הקעור הענק של היצרנית, עם מערכת 8.5 iDrive העדכנית.

מיבואנית ב.מ.וו נמסר כי השיווק בישראל צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2024.

ב.מ.וו סדרה 5
צילום: ב.מ.וו | סדרה 5 הנוכחית