פולקסווגן טי קרוס הוא סיפור הצלחה באירופה, ומאז הצגתו ב-2019 נמסרו מהדגם 1.2 מיליון יחידות. כעת מגיעה העת למתיחת הפנים של אמצע החיים, והאח של סיאט ארונה וסקודה קאמיק זוכה למספר שינויים עדינים בעיצוב החיצוני, שדרוגים טכנולוגיים ואבזור משופר. כמו רוב היצרנים בפלח, פולקסווגן מנסה למשוך את מחזור החיים של הדגם בהשקעה מינימלית, לפני המעבר להנעה חשמלית לקראת סוף העשור.

מלפנים כולל הטי קרוס המחודש חתימת תאורה שונה, כונס אוויר מרכזי גדול יותר, ופגוש קדמי אגרסיבי יותר עם פאנל כסוף בחלקו התחתון.

הפנסים הקדמיים זוכים לגרפיקה שונה ותאורת לד כסטנדרט. בדומה לדגמים אחרים של המותג, גם כאן מוטמע מעתה פס לד בתוך השבכה. כאופציה ניתן להזמין את מערכת IQ Light, שהיא למעשה תאורת לד מטריקס אדפטיבית.

מאחור נעשו שינויים דומים; פנסים אחוריים במראה חדש - כאשר רמות הגימור סטייל ו-R-Line זוכות לחתימת תאורה בצורת X - ופגוש אחורי אגרסיבי יותר עם פס כסוף בתחתית.

פולקסווגן טי קרוס
צילום: פולקסווגן

כדי לסכם את השינויים החיצוניים התווספו חישוקים בעיצוב שונה ושלושה צבעי מרכב חדשים - גוונים של צהוב, כחול ואדום.

 תא הנוסעים עודכן אף, עם לוח מחוונים ודיפון דלתות העטופים בחומרים רכים יותר למגע, ולוח מחוונים מוקרן כסטנדרט בכל הגרסאות. 

רמות הגימור הבסיסיות כוללות לוח מחוונים בגודל 8 אינץ', בעוד שרמות הגימור 'סטייל' ו-R-Line מאמצות תצוגה בגודל 10.25 אינץ' כחלק ממערך 'קוקפיט דיגיטלי" חדש.

פולקסווגן טי קרוס סביבת נהג
צילום: פולקסווגן

מסך המולטימדיה מגיע אף הוא בשני גדלים: 8 אינץ' כבסיס ו-9.2 אינץ' ברמות סטייל ו-R-Line, כאשר תוכנת ההפעלה של המסך עודכנה בכל רמות הגימור.

גרסאות המצוידות בבקרת האקלים Climamatic האופציונלית, יסבלו כעת מפקדי מגע וסליידרים שזכו לקיתונות של ביקורת בדגמים אחרים של הקונצרן.

פולקסווגן טי קרוס מושבים
צילום: פולקסווגן

מערך המנועים של הטי קרוס נותר ללא שינוי. ההיצע כולל שתי יחידות טורבו-בנזין: 1.0 ליטר המספק 95 כ"ס או 115 כ"ס (שיפור של 5 כ"ס לעומת הדגם המוחלף) או 1.5 ליטר עם 150 כ"ס.

כבעבר, ישודכו המנועים לתיבה ידנית עם חמישה ושישה הילוכים או לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד.

מסירות באירופה יחלו ברבעון הראשון של 2024. מחירים טרם פורסמו.

פולקסווגן טי קרוס 2024
צילום: פולקסווגן