פולקסווגן הודיעה כי לקראת שנת 2024, גרסאות של דגם ID.4 המצוידות במארז הסוללות הגדול (82 קוט"ש) יזכו לתוספת הספק, טווח מוגדל, שיפורים לממשק ומסך מולטימדיה משודרג.

הגרסה בעלת המנוע היחיד הפיקה 204 כ"ס בגרסה המוחלפת ותפיק כעת 286 כ"ס - בדומה לגרסה המקבילה של ה-I.D7. זה הופך אותה לחזקה כמעט כמו הגרסה כפולת המנועים, שהפיקה בעבר 299 כ"ס - ועל כן פולקסווגן שיפרה גם אותה לקראת השנה החדשה, והספקה צמח ל-335 כ"ס.

פולקסווגן ID.4
צילום: פולקסווגן

למרות הכוח המוגבר, החברה מצפה שה-ID.4 תציע טווח ארוך מבעבר, כתוצאה מהיעילות המשופרת של המנועים החדשים. נתונים רשמיים טרם נחשפו, אבל צפו לעוד כמה עשרות ק"מ ביחס ל-410 ק"מ שהציעו הגרסאות הקודמות. יש לציין שגרסת הבסיס, בעלת סוללת 62 קוט"ש, לא זכתה לשדרוגים ונתוניה נותרו זהים לבעבר.

פולקסווגן ID.4 מסך מולטימדיה
צילום: פולקסווגן

בנוסף לשיפורי המנוע, הרוכשים שיבחרו בגרסאות עם הסוללה המוגדלת יזכו למסך מולטימדיה גדול יותר. הצג צמח במעט ל-12.9 אינץ', זכה לתפריט נוח יותר ומגיע בצימוד לפסי מגע משודרגים (סליידרים), שקיבלו סוף סוף תאורה אחורית וממשק בקרת אקלים אינטואיטיבי מבעבר. הגרסה בעלת סוללת ה-62 קוט"ש תמשיך עם מסך ה-12 אינץ'.

ה-ID.4 המחודשת תהיה זמינה בשלוש רמות גימור: סטנדרט/פרו, S ו-S פלוס. רמת הגימור S מקבלת בגרסה המחודשת מושבים מאווררים ואילו ה-S פלוס זוכה למערכת סאונד פרימיום של Harman/Kardon עם תשעה רמקולים, סאבוופר ומגבר 16 ערוצים.

פולקסווגן ID.4 סביבת נהג
צילום: פולקסווגן

מבחוץ, גרסת ההנעה הכפולה הבסיסית כוללת כעת חישוקי אלומיניום גדולים מבעבר (20 אינץ'), בעוד שה-S פלוס תוצע כסטנדרט עם חישוקי 21 אינץ'.

השיווק מתוכנן לתחילת 2024. מחירים טרם פורסמו.

פולקסווגן ID.4
צילום: פולקסווגן