סקודה הכריזה על גרסה מעודכנת של סקודה אניאק, רכב הפנאי החשמלי שלה, אשר מקבלת את מערך ההנעה החדש והעדכני של הקבוצה. העדכון כולל בשלב זה את גרסת vRS הספורטיבית של אניאק ואניאק קופה – סביר שעדכון דומה לזה שכבר הוכרז עבור אודי Q4 e-tron ופולקסווגן iD.4 בגרסאות ההנעה האחורית יוכרז בהמשך.

סקודה אניאק vRS חלק אחורי
צילום: סקודה
 

ה-vRS התחזק

השינוי המרכזי נוגע להספק הכולל של שני המנועים (הנעה כפולה) שעומד כעת על 340 כ"ס, 41 כ"ס יותר מבעבר. תוספת הסוסים וכיול שונה מביאים לשיפור משמעותית בתאוצה – 5.5 שניות בלבד במקום 6.5 שניות בגרסת vRS היוצאת. מעניין לציין שאודי Q4 e-tron שקיבל גם הוא את מערך ההנעה החדש מאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות.

סקודה אניאק vRS בנסיעה
צילום: סקודה

הסוללה ללא שינוי – 82 קוט"ש ברוטו, 77 קוט"ש נטו – אולם הספק הטעינה המהירה המירבי עלה ועומד כעת על 175 ק"ו במקום 135 ק"ו בעבר. זה מאפשר טעינה מ-10% ל-80% בכ-28 דקות, שיפור של 8 דקות ביחס למהדורה היוצאת. טווח הנסיעה שופר גם הוא: 544 ק"מ לגרסת הקופה (26 ק"מ יותר) ו-538 ק"מ לאניאק ה"רגיל" (24 ק"מ יותר).

סקודה אניאק
צילום: סקודה

בסקודה ניצלו את ההזדמנות גם להוסיף לרשימת האבזור הסטנדרטית אשר תכלול מעתה גם כריות אוויר לפגיעת צד מאחור, וילונות נוספים לחלונות מאחור, הכנה לוו גרירה, שקע USB-C נוסף ועוד. עוד מספרים בסקודה על ליטוש נוסף למערכת המולטימדיה שכוללת כעת ממשק משופר ועדכני יותר.

סקודה אניאק vRS
צילום: סקודה