איסוזו חשפה בתאילנד מתיחת פנים לדימקס הנוכחי, שהוצג ב-2019 ונחת בישראל בסוף 2020.

זוהי מתיחת פנים ראשונה לטנדר הפופולארי, והיא מתמקדת בעיצוב החיצוני והפנימי - עם שינויים מינוריים למכאניקה.

מבחוץ בולטת חזית מחודשת, עם סבכה אגרסיבית יותר - בצביעה שחורה ברמות הגימור הבכירות - ופנסים מעוצבים מחדש. גם מאחור עודכנו הפנסים, עם שלושה אלמנטים מובלטים לעומת שניים בעבר.

איסוזו דימקס 2024
צילום: איסוזו

ישנם גם עיצובי חישוקים חדשים לצד קשתות מובלטות בבתי הגלגלים.

בתא הנוסעים שמר מסך המולטימדיה - 9.0 אינץ' ברמות הבכירות, ו-7.0 אינץ' בגרסאות הבסיס - על מבנה וגודל זהים, אך ישנם שינויים במבנה הפקדים סביבו לטובת תפעול קל יותר.

כפתורי עוצמת הקול וכיוונון הרדיו הוחלפו בשתי חוגות גדולות, אולם הכפתורים הפיזיים לשאר הפונקציות הוחלפו ברצועה של פקדי מגע.

איסוזו דימקס סביבת נהג
צילום: איסוזו

ממשק אנדרואיד אוטו זמין כעת בחיבור אלחוטי - ומצטרף לקישוריות האלחוטית של אפל קארפליי שהוצעה גם בעבר.

לוח המחוונים המוקרן למחצה זוכה כעת למסך דיגיטלי בגודל 7.0 אינץ', לעומת מסך 4.2 אינץ' בדגם היוצא, אשר ניצב בין שני מחוונים אנלוגיים מוקטנים בצדדיו.

בנוסף, שקעי USB-C מחליפים את שקעי USB-A, ומוצעים צבעי ריפודים חדשים. 

איסוזו דימקס מושבים
צילום: איסוזו

באגף הבטיחות, מערכת ההתרעה על תנועה חוצה מאחור שודרגה בעזרת יכולת להפעיל את הבלמים בעת הצורך.

אגף הכוח נותר ללא שינוי, עם מנועי טורבו-דיזל 1.9 ליטר ו-3.0 ליטר המשודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית (כעת עם משוטים להעברת הילוכים מגלגל ההגה).

דיווחים לא מאומתים מהתקשורת התאילנדית טוענים ששני המנועים יוחלפו ב-2025 במנוע 2.2 ליטר טורבו-דיזל חדש - בשני הספקים - עם צריכת דלק טובה יותר מהמנועים הנוכחיים.

איסוזו דימקס מתיחת פנים
צילום: איסוזו

כרגע אין תכנון לגרסה היברידית, אך איסוזו אישרה כי היא מתכננת להציג דימקס חשמלי ב-2025, שיושק תחילה בנורווגיה, לפני התרחבות לשווקים נוספים.

הדימקס המעודכן מוצע כבר כעת למכירה בתאילנד - שם הוא מיוצר - והמחירים התייקרו בכ-5% ביחס לדגם היוצא. שיווק במערב מתוכנן לתחילת 2024.

איסוזו דימקס פנסים חדשים
צילום: איסוזו