ב-1972 רכשה ג'.מ מניות בחברה, והתוצאה, בין השאר, הייתה יבוא דגמיה בשנות התשעים על-ידי UMI, יבואנית ג'.מ. כיום ומאז סוף העשור הראשון של המאה, ג'.מ אינה שותפה יותר באיסוזו. במהלך העשור השני יצרה איסוזו שיתופי פעולה עם טויוטה, סובארו, כיום עם מאזדה וגם וולוו משאיות, ויש לה מספר מפעלי הרכבה.
איסוזו ייצרה מכוניות נוסעים משנות השישים של המאה ה-20, כולל דגמי שטח, אך ייצורם של אלה פסק ב-2002. בישראל, רכב השטח של איסוזו, טרופר, מאוד הצליח כאן בתקופה שדגמים כאלה היו מקלט מס, וגם רודיאו הקטן יותר זכה להצלחה לא מועטה.
כיום משווק איסוזו בישראל על-ידי UMI ומציע במסגרת זאת רק את הטנדר D-מקס. בנוסף, משווקים כאן משאיות ואוטובוסים של איסוזו על-ידי UTI – שותפות של UMI ושל תעבורה – המשאיות הקלות (6.5-14 טון) דגמי N, ו-F שהן הנמכרות מסוגן בישראל מזה שני עשורים; המידיבוס העירוני סיטיבוס, זה לתיירות ויזיגו, האוטובוס בגודל מלא סיטיפורט.
******
איסוזו D-מקס הוצג ב-2002, באותה שנה בה איסוזו הפסיקה לייצר דגמי נוסעים ושטח. הדור השני שלו נחנך ב-2011, ואילו השלישי הושק באוקטובר 2019 (גם מאזדה BT-50). יבוא הדגם החדש לישראל החל בדצמבר 2020.
דגם זה היה לנמכר בישראל כמעט מאז שהושק ועד ל-2019 (כולל). הדגם החדש מוצע כקודמו עם תא-נהג יחיד או כפול, הנעה אחורית או כפולה, תיבה ידנית או אוטומטית ובמספר רמות אבזור שונות לפי הגרסאות.
.
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.