ימים לא קלים עוברים על מדינת ישראל ואזרחיה, וכפי שדיווחנו בעבר ובדומה לענפים נוספים במשק, גם בענף הרכב מנסים לתרום ולסייע לאולכלוסיה. כבר דיווחנו בעבר על השתתפותם של יבואני הרכב במאמץ הכולל של המשק, אולם בכל זאת מצליחה היוזמה החדשה של אחת היבואניות לבלוט.
 
שירות סיוע, מידע וחילוץ מקיף
כלמוביל, יבואנית הרכב הגדולה בישראל (22.2% מהשוק ב-2022) המייבאת את דגמי יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ג'נסיס ו-Ora, הכריזה על הקמת מערך שירות חדש עבור לקוחותיה. מערך השירות החדש מכונה "כלמוביל איתך בדרך 24/7" וניתן להגיע אליו במספר הטלפון 6858* והוא מוצע ללא תשלום.
 
המערך נותן מענה בנושאים הקשורים לדרך (ולא רק) כגון: סיוע בתפעול תיקון תקר, רכב שלא מניע, טעינת רכב חשמלי שנתקע, ובכלל חילוץ לקוחות שנתקעו בדרך, הסבר וסיוע באבחון נורות שנדלקו ואופן הפתרון, סיוע בהתנעת רכב שעמד זמן רב (בנזין וחשמלי), מענה לשאלות בנושאי תפעול הרכב, מערכות הבטיחות, ביטוח ועוד.

כלמוביל מציגה: מערך סיוע וחילוץ ללקוחות החברה בעת מלחמה
צילום: יצרן | נגיד שנגמר המצבר ובורר ההילוכים ממאן לזוז? יגיעו עד אליכם
 
לפי כלמוביל, נציגי המערך הוכשרו לתת מענה מקצועי, מהיר ואולי חשוב מכך בימים מתוחים אלה – קשוב ותומך. המטרה, מעבר לעזרה הממשית שלעיתים נדרשת בדרכים, היא להחזיר מעט מתחושת הביטחון שאבדה לחלקה מהנהגים בשעת נהיגה בימים אלה, כפי שמצאה היבואנית מבדיקות שערכה.
 
השירות, כאמור, מוצע ע"י היבואנית ללקוחות החברה ללא תשלום, אך לא רק בכך ייחודו. מעבר לכך, השירות מוצע לכל נהג ונהגת הנוהגים בכלי רכב מבית המותגים המשווקים ע"י כלמוביל – מכל דגם ושנת מודל, ללקוחות פרטיים, עסקיים ובעלי רכבי הובלה והיסעים.

כן, גם אתם שיש לכם יונדאי גטס יד 07 עם 230 אלף ק"מ. וזה רבותי, מבורך.

כלמוביל מציגה: מערך סיוע וחילוץ ללקוחות החברה בעת מלחמה
צילום: Kenan Reed | הפסיקו להיות קטנוניים, דמיינו שזה תקר ביונדאי