יונדאי טוסון, רכב הפנאי הקומפקטי (C-SUV) של היצרנית, הוצג בדורו הנוכחי (רביעי) בשנת 2020 וזוכה כעת למתיחת פנים ראשונה. טוסון המקורי הוצג בשנת 2004, היה להצלחה גדולה עבור יונדאי בעולם בכלל, בישראל בפרט, כך שעבר היצרנית עדכון של טוסון הוא לא עניין של מה בכך.
 
טוסון החדש, השינויים שרואים
במתיחת הפנים של יונדאי טוסון כמעט שלא נגעה בעיצוב החיצוני, זה זכה לליטוש קליל בדמות עדכון יחידות התאורה והפגושים, חישוקים חדשים – שינויים קלים ביותר. לא צפויים שינויים משמעותיים במידות המרכב.

יונדאי טוסון 2024 המחודש הוצג לאחר מתיחת פנים
צילום: יצרן
 
לעומת העיצוב החיצוני שכמעט ולא שונה, ובאופן דומה למה שעשתה גם בדור היוצא, יונדאי ניצלה את מתיחת הפנים כדי להציג סביבת נהג שעוצבה מחדש כמעט לחלוטין. יונדאי נפרדה מהסידור היוצא הכלל לוח מחוונים שקוע ופאנל אנכי בקונסולה המרכזית לטובת סביבה המתכתבת באופן הדוק יותר עם דגמיה העדכניים דוגמת יונדאי קונה ודגמי איוניק החשמליים.
 
מול הנהג ישנו גלגל הגה חדש בעל שלושה חישורים דקיקים ומאחוריו לוח מחוונים מוקרן חדש. לצד לוח המחוונים ישנו מסך מולטימדיה חדש הנמצא על אותו מישור, ביונדאי לא ציינו במפורש אך סביר שאלו מסכי ה-12.3 אינץ' המוכרים של היצרנית. ידית ההילוכים עברה לצד גלגל ההגה.

יונדאי טוסון 2024 המחודש הוצג לאחר מתיחת פנים
צילום: יצרן
 
סידור המסכים החדש חייב עיצוב מחדש של הדשבורד הכולל שינוי מיקום פתחי המיזוג, לוח פקדים שעוצב מחדש לשליטה על מערכת המיזוג ועוד. גם הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש והמקום שפינתה ידית ההילוכים אפשר ליונדאי לצרף משטח טעינה אלחוטי חדש.
 
ביונדאי לא מפרטים אם ישנם שינויים בהיצע מערכות ההנעה של יונדאי טוסון המחודש.

יונדאי טוסון 2024 המחודש הוצג לאחר מתיחת פנים
צילום: יצרן