רנו, יצרנית הרכב מצרפת, תחשוף בחודשים הקרובים רכב פנאי חדש בהיצע הדגמים שלה. מדובר ברכב פנאי קומפקטי (C-SUV) שיהיה הדגם השלישי של היצרנית בסגמנט והוא ישווק לצד אוסטרל וארקנה המוכרים. 

שמו של רכב הפנאי החדש יהיה רנו סימביוז. לפי היצרנית, השם הוא חלק מקטגוריית השמות ה"חדשים" ליצרנית, להבדיל מדגמי המורשת (מגאן, למשל) או הדגמים האייקונים (רנו 5 שתוצג בעתיד הקרוב). בהתאם, סימביוז צפוי להציג כמה חידושים כמו הגלגול העכשווי של שפת העיצוב החדשה של היצרנית וגם כמו טכנולוגיות לא שגרתיות לסגמנט כמו גג שמש פנורמי עם זכוכית המסוגלת לשנות את רמת השקיפות.

רנו סימביוז
צילום: רנו

מעבר לכך, לפי רנו השם מסמל את החיים המשותפים שלנו בחברה ובהרחבה גם את המשפחה – משפחה שאליה מכוון רכב הפנאי הזה. גם השם עצמו קל להבנה, כך רנו, שכן המילה 'סימביוז' נשמעת דומה בשפות רבות.

בשלב זה ידוע לנו מעט מאוד על רכב הפנאי העתידי. ברנו מציינים כי הוא יהיה הדגם הקטן והקצר ביותר שלה בסגמנט – אורכו יעמוד על 441 ס"ס לעומת 451 ס"מ של אוסטרל או 456 ס"מ של ארקנה. נזכיר כי אורכו של קפצ'ור, רכב הפנאי הקטן (B-SUV) של היצרנית עומד על 422 ס"מ.

ברנו אישרו כי לפחות בחלק מגרסאות ההנעה יגיע הסימביוז עם מערכת ההנעה ההיברידית של היצרנית (E-TECH) המשלבת בין מנוע בנזין למנוע חשמלי להספק משולב של 145 כ"ס.

רנו סימביוז החדש צפוי להיחשף רשמית באביב הקרוב.

רנו סימביוז סביבת נהג
צילום: רנו