ב.מ.וו ישראל מרחיבה את היצע הגרסאות של דגם הפנאי הקומפקטי החשמלי iX1. המהדורה החשמלית של דגם הפנאי הקומפקטי הוצגה ב-2022 יחד עם הדור השלישי של X1, ושיווקה בישראל החל ב-2023 בגרסת xDrive30 כפולת מנועים והנעה. כעת מצטרפת להיצע eDrive20 עם מנוע יחיד בהנעה קדמית.

ב.מ.וו iX1 eDrive20
צילום: ב.מ.וו
 

פרטים נדרשים

לגרסת eDrive20 מנוע חשמלי המייצר 204 כ"ס ו-25.5 קג"מ, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 8.6 שניות והמהירות המרבית היא 170 קמ"ש. להשוואה, לגרסת כפולת המנועים 313 כ"ס ו-50.4 קג"מ, 5.6 שניות ל-100 ועד ל-180 קמ"ש.

ב.מ.וו iX1 eDrive20 בישראל
צילום: ב.מ.וו

המערך החשמלי זהה – סוללה של 66.5 קוט"ש והספק הטעינה המהירה 130 קילוואט – והטווח גדול יותר: 455 ק"מ מול 425 ק"מ. משקל גרסה זאת הוא 1940 ק"ג, 145 ק"ג פחות, הממדים זהים, ומרווח הגחון העומד על 17 ס"מ, קטן ב-3.5 ס"מ מזה של X1 בגרסת הבנזין. הבדל נוסף הוא בחישוקים, ובגרסה החדשה הם "18, מול "19 בכפולת המנועים. 

ב.מ.וו iX1 eDrive20 מוצע באותן רמות אבזור כמו הגרסה החזקה יותר: 'X ליין' שמחירה 345,000 ו-'M ספורט' העולה 375,000 שקלים; מחיר רמות אבזור אלה בגרסת xDrive30, לאחר עלייה במחירן הוא 374,000 ו-394,000 שקלים בהתאמה

ב.מ.וו iX1 eDrive20 סביבת נהג
צילום: ב.מ.וו