פולקסווגן חוגגת 25 שנה לפולו GTI הראשונה, ומזכירה לחלקנו עד כמה אנחנו זקנים (אני, למשל, עוד הספקתי לבחון את הדור הראשון של ה-GTI כעיתונאי... איך הזמן טס כשסובלים). לציון המאורע, פולקסווגן הציגה מהדורה בייצור מוגבל בשם Edition 25, שתיוצר ב-2500 יחידות.

המהדורה תוצע כאופציה בצבע אפור ייחודי עם גג שחור, לצד חישוקי 18" אינץ' שחורים, קאליפרים אדומים, פתחי מפלט בציפוי כרום ותגים ייחודיים.

בתא הנוסעים תמצאו מושבי ספורט בעיצוב אקסקלוסיבי עם תפרים אדומים, להם יזכו גם גלגל ההגה וידית ההילוכים - לצד שפע של נגיעות באדום בדיפונים, ולוחית ממוספרת לציון מספר הגרסה המוגבלת.

האבזור עשיר במיוחד, וכולל תוספות דוגמת בקרת שיוט אדפטיבית המאפשרת נהיגה חצי אוטונומית במהירות של עד 210 קמ"ש ופנסי לד מטריקס.

פולקסווגן פולו GTI מהדורת 25 שנים סביבת נהג
צילום: פולקסווגן

יחידת הכוח לא השתנתה, וזהו אותו מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר המפיק 207 כ"ס, מאיץ את הפולו למאה ב-6.5 שניות ודוחף אותה עד 240 קמ"ש - אולם כיול המתלים ספורטיבי יותר מה-GTI הרגילה וכולל הנמכה של 15 מ"מ.

שיווק באירופה יחל בחודש יוני. המחיר בגרמניה עומד על 35 אלף יורו, כ-2000 יורו יותר מגרסת הבסיס. הסיכויים לראותה בישראל אינם גבוהים.

לצפייה בגלריה המלאה לחצו כאן.

פולקסווגן פולו GTI מהדורת 25 שנים
צילום: פולקסווגן