מזראטי גיבלי 2023 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד
-
רקע כללי
מזראטי גיבלי החדשה, שהושקה באפריל 2013, היא המכונית הקטנה והזולה בהיצע של היצרנית.
הגיבלי החדשה תהווה את כרטיס הכניסה למועדון מזראטי והמכונית הראשונה של היצרנית האיטלקייה בקטגוריית מכוניות הסאלון.
למרות שמזראטי פונה עם הגיבלי לקהל רחב מבעבר היא מבטיחה לשמר את החוויה הייחודית של נהיגה במכונית מבית מזראטי.
העיצוב שומר על המראה המשפחתי – ספורט-אלגנט שמתרכז לכדי הופעה אחת מרשימה.
מזראטי גיבלי היא מהגדולות בקבוצת הסאלון כשהאורך הכללי עומד על כ-497 ס"מ ובסיס הגלגלים על כמעט 300 ס"מ.
גרסת הכניסה של מזראטי גיבלי עושה שימוש במנוע V6 טורבו בנפח 3.0 ליטר (330 כ"ס).
הגרסה הבכירה (גיבלי S) מצוידת במנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר (410 כ"ס), מזראטי גיבלי S מוצעת גם עם אופציה להנעה כפולה.
שני המנועים, כך טוענת מזראטי, פותחו בעזרתה של פרארי. לכל הגרסאות תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
מה חדש במזראטי גיבלי 2023
החל מינואר 2021 גיבלי משווקת בגרסאות חדשות — כולן בעלות מערך היברידי-מתון (48 וולט). לגרסאות אלה מנוע 2.0 ל’ מוגדש המפיק 330 כ”ס, תיבה אוטומטית עם 8 הילק והנעה אחורית.
לצד גרסאות אלה גיבלי זוכה לעדכוני עיצוב קלים לחוץ (שבכה חדשה, יחידות תאורה ועוד). גם סביבת הנהג עודכנה עם מערכת מולטימדיה חדשה (10.1 אינץ’), לוח מחוונים מעודכן ועוד.
-
סיכום