פולקסווגן תציג בחודש מרץ 2023 גרסה מעודכנת להאצ'בק החשמלית שלה, ושחררה סדרת סקיצות עיצוביות כקדימון להשקה הרשמית.

מתיחת הפנים מגיעה מוקדם מהרגיל, כשנתיים וחצי לאחר האספקה ​​ללקוחות הראשונים, ובעקבות ביקורות מלקוחות ועיתונאים על התפעול המסורבל והאיכות הירודה של תא הנוסעים.

שינויי אמצע החיים יכללו עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים משודרג הכולל חומרים איכותיים ויוקרתיים יותר, מסך מגע מולטימדיה גדול יותר, ואת הדור האחרון של חבילת התוכנה ID של היצרנית.
"העיצוב התבגר ושדרגנו את החומרים בתא הנוסעים", אמרה אימלדה לאבה, חברת דירקטוריון פולקסווגן למכירות ושיווק.

פולקסווגן ID.3 מתעדכן
צילום: Volkswagen

הסקיצות שפרסמה פולקסווגן חושפות פגוש קדמי במראה חדש עם כונסי אוויר אנכיים חדשים, בתוספת פנסי לד משודרגים קלות - מלפנים ומאחור.

מכסה המנוע עבר גם הוא עיצוב מחדש, כאשר הפאנל השחור בבסיס השמשה הקדמית הוחלף בפאנל חדש.

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם כי מנכ"ל פולקסווגן, תומאס שייפר, הודה שמערכת הממשק הקיימת של היצרנית לא טובה ושהיא תוחלף בקרוב - והנה כבר מגיע השינוי; מסך המולטימדיה הקיים בגודל 10 אינץ' מפנה מקום ליחידה בגודל 12 אינץ', כאשר פס המגע המאפשר שליטה על עוצמת השמע ובקרת האקלים זכה לתאורה - אחד הנושאים המרכזיים שזכו לביקורת במערך המוחלף.

פולקסווגן ID.3 מתעדכן
צילום: Volkswagen

המסך המוגדל נתמך על ידי תוכנה מהדור האחרון, שלטענת פולקסווגן מספקת זמני תגובה משופרים וחווית משתמש חלקה יותר.

ה-ID.3 יוצע גם עם מערכת Travel Assist אופציונלית, הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב ובלימת חירום, המבוססת על נתוני Swarm - טכנולוגיית ענן המספקת מפה דיגיטלית מתעדכנת המשפרת את תפקוד ודיוק המערכות. 

פולקסווגן ID.3 מתעדכן
צילום: Volkswagen

מערכת ה-Park Assist Plus האופציונלית מקבלת גם פונקציית זיכרון חדשה, המאפשרת לרכב "לזכור" ולחזור עצמונית למקומות חניה שמורים.

 למרות שה-ID.3 אינה משווקת כרגע באופן סדיר בישראל, יש להניח ששיפורים אלו יגיעו בקרוב גם ל-ID.4 המוכרת, ולשאר דגמי היצרנית.

פולקסווגן ID.3 מתעדכן
צילום: Volkswagen