במסגרת בקרת האיכות של היצרניות פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-DS, קבוצת לובינסקי, יבואנית מותגים אלה לישראל, מפרסמת קריאה לתיקון ל-7,480 כלי רכב, לפי החלוקה הבאה.

3,502 רכבי פיג'ו 308, 208 ו-2008, שנמסרו בין אפריל 2017 לינואר 2020.

3,428 רכבי סיטרואן C3ו-C4, שנמסרו בין אפריל 2017 לאוגוסט 2019.

522 רכבי אופל קרוסלנד X וגרנדלנד X, שנמסרו בין מרץ 2018 לפברואר 2020.

28 רכבי DS 3, שנמסרו בין מאי 2017 לינואר 2019.

קריאה זו נועדה להביא לכך שבכלי הרכב הנ"ל ייעשו עדכון תוכנה, בדיקת רצועת התזמון והחלפתה במקרה הצורך. זמן העבודה המשוער עשוי להימשך בין שעתיים ועד כיומיים בהתאם לצורך הטיפול והסוג שיש לבצע ברכב.

ביצוע הקריאה לשירות ייעשה בתיאום מראש וללא תשלום, רק במרכזי השירות של החברה, על-פי הרשימה המפורסמת באתר האינטרנט: www.lubinski.co.il/services

סיטרואן C3 ריקול
צילום: אילן קליין

הודעה מסודרת בנושא הקריאה לתיקון תישלח לבעלי הרכב. לובינסקי מסרה כי בעלי רכב המעוניינים לבדוק אם רכבם כלול בקריאה זו יוכלו לעשות זאת באמצעות פנייה למוקד השירות של היבואנית דרך אפליקציית וואטסאפ במספר 052-5645555 או באתרי האינטרנט: פיג'וסיטרואןאופל, DS.

יצוין כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב.

תקנות התעבורה קובעות כי על בעל הרכב מוטלת החובה לפעול לביצוע התיקון תוך שישה חודשים מיום פרסום הקריאה. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.

אופל קרוסלנד X ריקול
צילום: אילן קליין