בשנת 2009 חנכה סיטרואן תת-מותג יוקרתי באמצעות DS3 – רכב מעוצב לתפארת ועשיר בחומרים איכותיים המבוסס על הסופרמיני שלה, C3. ב-2010 הוצג DS4 המבוסס על C4 ושנה מאוחר יותר DS5, שהתבסס על הרצפה של C4 פיקאסו – גם כאן, בעיצוב חוץ ופנים מקוריים, חומרים משובחים ואבזור נכבד. בהמשך הציגה סיטרואן גם גרסאות סדאן ופנאי לשוק הסיני (5LS ו-DS 6WR). השימוש באותיות שסימלו את הדגם היותר נחשב של סיטרואן בפרט, ומהאייקונים הגדולים של עולם הרכב בכלל (שזכה גם למאמר פילוסופי של רולאנד בארת'), הכעיס את הטהרנים, אבל הצליח אצל הצרכנים, בייחוד בסין. ואכן, ב-2014 הוכרז ד.ס כמותג יוקרה נפרד –DS Automobiles – הפועל במסגרת קונצרן PSA (פיג'ו-סיטרואן). כיום יש למותג דגמי סופרמיני, משפחתית ומעין משפחתית-גדולה בנוסף לסדאן ולדגם פנאי (כאמור, לשוק הסיני בלבד). סיטרואן הציגה גם דגם ייעודי לאליפות הראלי העולמית (WRC) במסגרת המותג, וייתכן ותוסיף לו גם ניחוח ספורטיבי.

.