טויוטה היילקס, טנדר העבודה של היצרנית שהפך לאייקון של ממש, זוכה למתיחת פנים. מדובר במתיחת פנים שניה לדור הנוכחי שהושק עוד בשנת 2015. דגם זה מלווה את היצרנית מאז שנת 1968, אז הושק היילקס המקורי. 
 

מעוצב ומחושמל, בקטנה

מתיחת הפנים היא מהסוג הקל אשר נועד לעדכן מעט את ההופעה של הדגם הוותיק. חיצונית ההיילקס המעודכן מתהדר ביחידות תאורה חדשות ומודרניות יותר למראה, גם הפגוש עודכן ומכיל בתוכו תאורת ערפל שעוצבה מחדש – הכל מעניק לו הופעה אלגנטית ועדכנית מבעבר. הסבכה עוצבה מחדשת ומשלימה את המופע והרענן, ולפי טויוטה עיצובה משתנה בהתאם לרמת הגימור.

בנוסף, בטויוטה מדווחים כי היילקס יוצע כעת כסטנדרט עם שיכוך פתיחת דלת הארגז. עוד בתחום שיפור איכות החיים בטויוטה מדווחים על מערך חיישני חניה משופר, משטח טעינה אלחוטי, שקעי טעינה חדשים מאחור מסור USB-C ורשימת אבזור עשירה מבעבר בכל רמות הגימור.

טויוטה היילקס היברידי
צילום: טויוטה

שינוי משמעותי מעט יותר נוגע להיצע יחידות ההנעה. לפחות בשוק האוסטרלי יוצא ההיילקס עם מערך היברידי-מתון במתח 48V חדש עבור הדגם. גרסה זו תוצע עם מנוע ה-2.8 ל' טורבו-דיזל המוכר שבזכות הסיוע החשמלי אמור להשיג שיפור בנתוני צריכת הדלק בשיעור של 6-10%, בהתאם לרמת הגימור, ביחס לגרסאות מקבילות ללא הסיוע החשמלי. בנוסף, היילקס עם סידור ההנעה הזה זוכה גם לבורר מצבי נהיגה חדש המאפשר בחירה בין שישה מצבים, כך טויוטה.

בטויוטה לא מציינים זאת במפורש אך נראה כי מדובר בהופעה ראשונה של המערך ההיברידי-מתון עליו דיווחה עם הצגת טויוטה לנד קרוזר החדש. במקרה של רכב הפנאי-שטח האייקוני בפני עצמו, שילוב זה צפוי להגיע רק במהלך שנת 2025.

טויוטה לנד קרוזר החדש
טויוטה לנד קרוזר החדש | צילום: טויוטה