טויוטה היילקס 2025
טויוטה היילקס 2025 חוות דעת
הגרסה המומלצת של אוטו
-
רקע כללי
ב-2015 חשפה טויוטה את הדור השמיני של הטנדר האייקוני שלה, היילקס, לאחר עשר שנות ייצור של הדור הקודם. המבנה הבסיסי דומה אומנם לזה של הדור קודם (ושאר בני מינו), אולם מדובר ברכב חדש לחלוטין, כולל שלדת סולם חדשה.
מתיחת הפנים של הדגם הוצגה ביוני 2020 וזו המהדורה המשווקת כיום בישראל. במהלך העדכון המראה החיצוני שודרג, כשגם חלל הנוסעים איכותי ומודרני יותר, וכולל מסך מגע גדול.
לישראל הגיע בתחילת 2025 רק מנוע אחד – טורבו-דיזל 2.4 ליטר עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ.
באוגוסט 2025 חזר להיצע מנוע ה-2.8 ליטר טורבו-דיזל המייצר 204 כ"ס ו-51 קג"מ.
-
עיצוב ונוכחות
המראה לאחר מתיחת הפנים אגרסיבי ובולט מבעבר. -
תא נוסעים ומטען
ההופעה הכללית של סביבת הנהג מודרנית מהמקובל בתחום. למערכת המולטימדיה (מסך 8 אינץ') התממשקות לאפל ולאנדרואיד. איכות החומרים וההרכבה טובים מהמקובל.
יש המון תאי אחסון יעילים עבור שימושי עבודה. הנדסת האנוש לא תמיד אינטואיטיבית מספיק.
המרחב מלפנים טוב, תנוחת הנהיגה סבירה, אך המושב בינוני. המרחב מאחור מספק לשני מבוגרים, אך הספסל נמוך ולא נוח. אין פתחי מיזוג. דלת הארגז כבדה והפתיחה שלה אינה משוככת.
-
מנוע וביצועים
מנוע ה-2.4 ל' (150 כ"ס) מציע ביצועים בינוניים בלבד. תיבת ההילוכים פועלת באופן חלק אך מעט איטית.
במנוע ה-2.8 ליטר (204 כ"ס) בולטת לטובה פעולת מנוע שקטה ומעוגלת יחסית.
הביצועים טובים, גם במצבים מכבידים. והגם שאופי הפעולה של המנוע דיזלי, והתיבה אינה מהירה במיוחד, זה רכב שמאפשר שיוט נינוח (100 קמ"ש ב־1750 סל"ד), כמו גם יכולת טובה כאשר יש צורך בעקיפה בעלייה.
-
טווח נסיעה חשמלי / צריכת דלק
צריכת הדלק במבחני הדרכים שערכנו לגרסת ה-2.4 נעה סביב 8.6 ק"מ לליטר.
צריכת הדלק ב-2.8 ליטר טובה עוד פחות: 8.2 ק"מ/ל'.-
צריכת דלק - ממוצעתצריכת דלק - ממוצעתצריכת הדלק המשולבת לפי נתוני יצרן. כמה קילומטרים תוכלו לנסוע בכל ליטר של דלק9.6 ק"מ/ליטר
-
צריכת דלק בפועלצריכת דלק בפועלצריכת דלק אמיתית משתנה מנהג לנהג בהתאם למזג האוויר ולסגנון הנהיגה. הנתון המוצג מבוסס על המדידה במהלך נסיעת מבחן של מגזין אוטו8.2 ק"מ/ליטר
-
נפח מיכל דלק80 ליטר
-
15
-
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה בעיר אינה טובה בגלל כיול מתלים נוקשה שאמור להתאים גם למצבים של עומס מלא בארגז. מחוץ לעיר המצב משתפר באופן ניכר ונוחות הנסיעה הופכת סבירה. בידוד הרעשים לא מצטיין אך ביחס לסגמנט הוא ממוצע. היכולת בשטח טובה מאוד, אולי הטובה ביותר בסגמנט. בשבילים הנוחות סבירה ומשתפרת בהתאם לקצב. התנהגות הכביש סולידית עם נטייה ברורה לתת היגוי. -
תמורה למחיר
מדובר בטנדר יקר. אולם בזכות המוניטין והיכולת בשטח התמורה בפועל טובה. -
גרסאות ורמות גימור
ההיצע מתחיל ברמת 'אקטיב' ומציע מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית בגודל "6.8 עם מצלמה אחורית, דיבורית וקישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, שקע 220V, חישוקי ברזל "17 ועוד.
רמת 'אקטיב+' מוסיפה עוד זוג רמקולים, ציפוי עור לגלגל ההגה, בקרת שיוט, כיוונון גובה למושב הנהג, קיפול מראות חשמלי, חישוקי "17 קלים, ועוד.
רמת 'אדוונצ'ר' משדרגת את מערך המולטימדיה למסך "8 מקורי, מוסיפה בקרת אקלים מפוצלת, מדרגות צד ועוד.
רמת גימור 'סהרה' מוסיפה, ריפודי עור, תפעול חשמלי למושב הנהג, חימום למושב הנהג, תאורת לד קדמית, חיישני חנייה היקפיים, חישוקי "18 שחורים, ופריטי עיצוב חיצוניים אגרסיביים יותר.
-
בטיחות
טויוטה היילקס נבדק ביורו NCAP בשנת 2016 – מבחן פחות מחמיר מהיום שאינו תקף יותר – וקיבל דירוג של 5 כוכבי בטיחות. היצע מערכות הבטיחות עשיר לסגמנט: 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים ועוד. -
מה חדש בדגם
תחילת שיווק מחודש של גרסת ה-2.8 ליטר באוגוסט 2025.
-
סיכום חוות הדעת של אוהד אלגוב
טויוטה היילקס - יש כיסוי למוניטין.
טויוטה היילקס מחירון וגרסאות
סמנו עד 4 גרסאות להשוואה
טויוטה היילקס כתבות ומבחני דרכים
טויוטה היילקס השוואה למתחרים
חוות דעת גולשים על טויוטה היילקס
הנאת נהיגה
עלויות תחזוקה
נוחות השימוש ואבזור
מרווח ישיבה
תא המטען
יש לכם טויוטה היילקס? כתבו חוות דעת