ב.מ.וו X5 2023 - אוטו

ב.מ.וו X5 2023 יד שניה

ב.מ.וו X5 2023 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח יוקרה
גירסה מומלצת:
76.9 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2019

ב.מ.וו X5 2023 יתרונות וחסרונות

יתרונות עידון, אבזור, ביצועים, אווירה יוקרתית
חסרונות תפעול חלק מהמערכות בסביבת נהג, מושב נהג, נוחות במהירות נמוכה
בשורה התחתונה מאוד מרשים

ב.מ.וו X5 2023 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    הדור הרביעי של X5 הגיע לישראל במרץ 2019 ומבוסס על פלטפורמת CLAR המודולרית שמהווה בסיס לכל דגמי ההנעה האחורית החדשים של ב.מ.וו.

    הוא הוצע אצלנו במספר גרסאות לאורך השנים: xDrive 40i עם מנוע טורבו-בנזין, שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ו-340 כ"ס, xDrive 30d, טורבו-דיזל, שישה צילינדרים, 3.0 ליטר ו-286 כ"ס, ו-M50i, עם אותו מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטר בתוספת ארבעה מגדשי טורבו והספק של 400 כ"ס.

    בהמשך הצטרפה הגרסה ההיברידית הנטענת, xDrive45e המצוידת במנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר ובמנוע חשמלי. ההספק והמומנט המשולבים הם 394 כ"ס ו-61.4 קג"מ, קיבולת הסוללות היא 24 קוט"ש ואלה מבטיחות טווח חשמלי של 68 ק"מ.

    כל הגרסאות מציעות הנעה כפולה ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

  • עיצוב ונוכחות

    הדמיון לדגמים מדורות קודמים בולט. ובכל זאת X5 גם משלב מרכיבים עכשוויים המדגישים את מאפייני היוקרה של המותג, יוצרים עיצוב הרמוני, מופע דינמי, ומסווים את גודלו האמיתי של הרכב.

  • תא נוסעים ומטען

    המרחב לנוסעים מרשים וכך גם נפח תא המטען.

    סביבת הנהג עברה שינוי גדול, והיא כוללת צג מדיה חדש וגדול "12.3 שנשלט גם במגע, ומחוונים מוקרנים יפים (בגודל "12.3). יחד עם חומרים מצוינים, נוצר אותו מופע יוקרתי, המועצם במפרט אבזור עשיר. חבל רק שתפעול חלק מהמערכות לא אינטואיטיבי.

  • מנוע וביצועים

    בזכות מומנט אדיר (63.2 קג"מ) מנוע הדיזל הבסיסי (3.0 ליטר, 265 כ"ס) מציע ביצועים מצוינים ועובד טוב עם תיבת ההילוכים. זו יחידה שקטה ונעימה.

    הגרסה ההיברידית מציעה כצפוי המון כוח, אבל הדבר המרשים ביותר הוא שקשה להבחין במעבר מחשמל בלבד לשילוב עם מנוע הבנזין. יחידת הכוח גם שקטה מאוד.

  • נוחות והתנהגות

    ל-X5 ברמת גימור 'סופרייר' קפיצי אוויר עם כמה מצבי נוחות, והיגוי אחורי. מצבי הנהיגה מסייעים להשגת נוחות נסיעה טובה מחוץ לעיר, למרות חישוקי "21 שהיו לרכב המבחן.

    במהירות עירונית שיבושים קטנים מורגשים מהצפוי. ההיגוי האחורי, בין השאר, מסייע לתמרון בעיר, ויוצר אצל הנהג תחושה שהרכב אינו גדול כפי שהוא באמת.

    בכביש המתפתל כבר קשה יותר להסתיר את הגודל והמשקל. הדבר מוצא ביטוי בתגובות להפניית ההגה וגם בבלימה ממהירויות גבוהות. ועם זאת, בזכות צמיגים רחבים, הנעה כפולה והיגוי אחורי, נוצר כושר דינמי גבוה ומרשים.

  • תמורה למחיר

    הקטנת הטבת המיסוי לכלים היברידיים ב-2021 העלתה את מחירה של הגרסה ההיברידית נטענת, ומחירה פחות משתלם מבעבר. עם זאת, ביחס לאיכות הרכב ולמתחרים – ה-X5 מהווה תמורה טובה מאוד.

  • גרסאות ורמות גימור

    ברמת הגימור הבסיסית, עילית, ה-X5 הוצע עם חישוקי "20, חלון גג, כניסה והנעה ללא מפתח, דלת אחורית חשמלית, לוח מחוונים מוקרן בגודל "12.3 ומסך מולטימדיה בגודל "12.3 וכונן קשיח.

    עוד באבזור: מושבים קדמיים חשמליים, חיישני חנייה היקפיים עם מערכת עזר לחנייה ועוד.

    רמת האבזור ׳סופריור׳ מוסיפה לכך מתלי אוויר, היגוי אחורי, מפתח עם תצוגת מידע, תאורת לד אדפטיבית קדמית וחישוקי "21. רמה זו מוסיפה גם מצלמות חנייה היקפיות.

    ה-M50d מבוסס על הסופריור, ומוסיף מלבד כיול M לרכיבים שונים (מתלים, בלמים, פליטה ודיפרנציאל אחורי ננעל אלקטרונית), גם ריפודי עור מהודרים יותר עם אוורור.

    ב-2023 התווספה להיצע בישראל מהדורה מיוחדת ל-X5 בשם Black Vermilion. השינויים הם ויזואליים בלבד, וכוללים צבע "שחור קפוא" מטאלי למרכב יחד עם חישוקי "22 בצבע אפור מט, צבע אדום לקליפרים ולשבכה, פנסי לייזר עם רקע שחור, חלונות כהים מאחור וחבילת M Sport חיצונית.

    גם בתא הנוסעים נעשו שינויים ברוח דומה, עם ריפוד אלקנטרה כהה לתקרה, ריפודי עור עם נגיעות צבע אדום על המושבים, הדשבורד והדלתות, גימור עץ מיוחד בצבע אפור, שטיחים ייחודיים ועוד.

  • בטיחות

    בכל רמות הגימור מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, סיוע אקטיבי בהיגוי עם שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים מהצדדים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. רמת גימור 'סופריור' כוללת גם תאורה אדפטיבית עם עמעום אוטומטי ועוד מוסיפה מתלי אוויר והיגוי אחורי.

  • צריכת דלק

    צריכת הסולר של גרסת הדיזל הפתיעה לטובה: בשיוט רגוע מדובר ב-12-13 ק"מ/ל' וביום המבחן עמדה הממוצע על 10.8 ק"מ/ל'.

  • טווח נסיעה

    במבחן הצלחנו לנוע עם הגרסה ההיברידית על חשמל בלבד 68 קילומטרים; ממש כמו שהיצרן הצהיר — וזה סופר־מרשים.

  • מה חדש בב.מ.וו X5 2023

    תחילת שיווק מהדורת Black Vermilion.

  • סיכום

    מדור לדור נעשה X5 פחות ופחות ספורטיבי, אבל גם הדור החדש משלב בהצלחה רבה איכות נסיעה גבוהה, ניהוג טוב, ביצועים מצוינים, מרחב פנים גדול ואבזור עשיר. ובקיצור - זהו רכב פנאי משובח.

ב.מ.וו X5 2023 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ב.מ.וו X5

כתבות ומבחני דרכים ב.מ.וו X5

ברשותך ב.מ.וו X5?

ציון ותגובת גולשים

ב.מ.וו X5 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5