חברת ט.ר, המייבאת מותגי ווידאו ואודיו כמו דנון, טאנוי, פיוניר וקליפש, הכריזה על תחילת שיווקו של מקרן הלייזר של אפסון. המקרן, EH-LS10000, מיוחד בכך שקרן הלייזר מחליפה את הנורות הרגילות ומאפשרת להציג על המסך שחור מוחלט ולבן בוהק. השימוש בטכנולוגיה זו מאפשר וויתור על הצמצם במקרן, למניעת הפרעות. בנוסף, רמת החום נמוכה ואין צורך במאוורר (מה שעושה את המכשיר שקט מאוד).
עוצמת התאורה של המקרן, 1500 לומנס, גבוהה, ואילו רמת האבחנה שלו עומדת על 4K – אם כי זאת מושגת באמצעות מניפולציה של המכשיר. כלומר, האבחנה של המכשיר עצמו היא כמו של Full HD (שזה אומר 1920x1080 פיקסלים) אבל באמצעות תוכנה וחומרה המבצעות חישוב והזזה של מרכיבי התמונה, מתקבלת תוצאה הקרובה מאוד ל-4K – כמו במכשירים של JVC, בניגוד לאלה של סוני, שמציעים מכשיר 4K אמיתי ויקר יותר. בנוסף, המכשיר יודע להציג תלת-ממד ב-Full HD (וכולל שני זוגות משקפיים).
עם ההשקה הודגם המכשיר בסיועה האדיב של מערכת שמע Utmost של קליפש. באולם, שהיה שחור מאוד בזכות עצמו, בלטו השחור המוחלט בסרט כמו גם רמת הפירוט הגבוהה מאוד. מערכת השמע, עם התכונה המרשימה של "צליל מלמעלה" הוסיפה לא מעט לחוויה פיזית של ממש.
מחיר 50,000 שקלים
להשיג חנויות ווידאו ואודיו מתמחות

חדש על המדף: לייזר והשחור המוחלט
צילום: מנהל