אנחנו לקראת תחילתה של 2020 – וזה הזמן לבחור את 'אוטו השנה של ישראל', הבחירה של קוראי אוטו, המגזין והאתר, ובשיתוף מאקו. זה הזמן שלכם לסכם את מה שאתם יודעים, ולהחליט מיהו אוטו השנה שלכם. אבל זה רק סבב ראשון.

זה הזמן – כי זו רשימה של שלושים דגמים חדשים שנבחנו על-ידי אוטו בישראל, מאז פורסמה הרשימה הסופית הקודמת, לפני כשנה. זהו סבב ראשון, מכיוון שהרשימה תתעדכן בחודשיים הקרובים בדגמים חדשים שייבחנו כאן.

נדגיש שוב: הרשימה כוללת רק דגמים חדשים שנבחנו בארץ; א. היא אינה כוללת גרסאות נוספות, רמות אבזור שונות או דגמים שעברו מתיחת פנים; ב. ברשימה לא מופיעים דגמים חדשים שפגשנו רק בהשקות בחו"ל.

תחרות אוטו השנה 2020 יוצאת לדרך - הצביעו והשפיעו!


נדגיש, כפי שעשינו במשך כל השנים הרבות מאז יצא המפעל שלנו לדרך, כי 'אוטו השנה של ישראל' אינו אמור להיות הדגם הטוב ביותר מבין המתמודדים. ברשימה מכוניות מקטגוריות רכב שונות, פערי הגודל, המפרט והמחיר גדולים מאוד, ומטבע הדברים מספר המתחרות הישירות זו בזו קטן. למרות שמכונית פאר עשירה או GT מרשימה עדיפות באופן מובנה על סופרמיני פשוטה, דווקא העממית יכולה להיות זו הראויה לתואר.

'אוטו השנה של ישראל' כן אמור להיות הדגם שהביא בשנה האחרונה בשורה גדולה, רוח חדשה, פריצת דרך, גישה רעננה, אפילו תמורה מיוחדת למחיר. 'אוטו השנה' אמור להיות הרבה יותר מאשר עוד דגם חדש, טוב ככל שיהיה, מבין המוני דגמים חדשים. רק דגם חדש כזה הוא הוא שראוי לתואר 'אוטו השנה של ישראל' ה־25 של מגזין אוטו ואתר מאקו.

כדי להשתתף בהצבעה לחצו כאן – הצביעו והשפיעו.

הבחירה הסופית תורכב משקלול קולות המצביעים ועיתונאי רכב.

אנו מזכירים שהשתתפות בתחרות אסורה על עובדים של יבואני הרכב ובני משפחותיהם ועל גופי הפרסום והיח"צ הקשורים אליהם.

תחרות אוטו השנה 2020 יוצאת לדרך - הצביעו והשפיעו!