לה ווט הוסיף שבעתיד של דאצ'יה תהיינה לפחות עוד שתי מכוניות חשמליות עם "תג מחיר תחרותי", כאשר המטרה היא לחזק את ההיצע כמעט מדי שנה עד 2030. בשלב זה, דאצ'יה משווקת רק את הספרינג החשמלי, אך זה במגמת החלשות דרמטית - צלילה של 63% ל-22 אלף יחידות בשנה האחרונה. הספרינג נמכר בארץ רק ביבוא מקביל.

רנו, בעלת הבית של דאצ'יה בעיצומה של מתקפה חשמלית עם רכבי ליבה, רטרו-מודרנים, בהם ה-5 (מכונית השנה באירופה), רנו 4 וכן דגמי אלפין במחירים של כ-25-30 אלף יורו. ככל הנראה, ועל מנת לשמר את עלויות הייצור מבוקרות בצד הרומני, הוסכם כי דאצ'יה תוכל לנצל את הפלטפורמה המודולארית החדשה, ה-AmpR לטובת הסנדרו EV החדש.
ואולם בניגוד לרנו, בדאצ'יה לא רואים בחשמול המותג כחזון צרכני וימשיכו להתמקד ברכבים עם מנועי בעירה מסורתיים, חסכוניים בגזרת הלואו קוסט. ואולם במקביל לכך, גרסאות היברידיות בדאסטר החדש וכן בג'וגר נמכרות כהלכה אומר לה ווט, כאשר נתח המסירות של דגם הדאסטר ההיברידי הוא כ-30% מסך המכירות, ג'וגר כ-25%. בשלב הבא, תהיינה גם גרסאות הנעה כפולה מחושמלות לשני הדגמים - יקרות יותר ופחות ספרטניות בתוכן וביצוע.