מתחת למכסה המנוע ישנו אותו מנוע טורבו-בנזין בנפח 3.0 ל' (6 ציל' טורי, S58) המוכר של היצרנית, אשר זוכה ללחץ גדישה מוגבר (2.1 באר) ומפיק כאן 550 כ"ס, 20 כ"ס יותר ממהדורת 'קומפטישן'. המומנט נותר על 66.2 קג"מ אך מוגש בטווח רחב במעט שבין 2,750 סל"ד ל-5,950 סל"ד. התיבה ללא שינוי, אוטומטית עם שמונה הילוכים אשר עברה כיול מחדש.

בדומה לסדאן, גם לטורינג הנעה כפולה מתקדמת (xDrive) של היצרנית המאפשרת בחירה בין מגוון מפות הנעה, כולל מצב הנעה אחורית בלבד. מאחור ישנו דיפרנציאל מוגבל החלקה והבקרות ניתנות לניתוק מלא. המשקל העצמי נמוך בכ-15 ק"ג מזה של גרסת הקומפטישן המקבילה בזכות שימוש בחומרים קלים, בהם גם סיבי פחמן (מכסה המנוע, למשל) וטיטניום (מערכת הפליטה).

הביצועים טובים אפילו משל M4 CSL (קופה) הממוקדת, אך מעט פחות טובים מאלה של M3 CS (סדאן) – 3.4 שניות ל-100 קמ"ש ו-11.7 שניות ל-200 קמ"ש (0.1 שניות ו-0.6 שניות יותר בהתאמה). אם שיטת המדידה כוללת החסרת הרגל הראשון, כמו שטסלה אוהבת, נתון התאוצה ל-100 קמ"ש עומד על 3.2 שניות בלבד.
במחלקת M מציינים גם מערך מתלים משופר שעבר כיול מחדש והתאמות למרכב הסטיישן, בולמים עם כיול ייעודי, הגה שעבר כיול מחדש, חיזוקים והקשחה למרכב ועוד. בנוסף, מערך בלימה עם דיסקים קרמיים מוצע בתוספת תשלום. הצמיגים הם במידה 275/35R/19 מלפנים ו-285/30R20 מאחור.

כמובן, מהדורה שכזו זוכה גם להופעה ייחודית – החזית אגרסיבית יותר מזו של M3 "רגילה" וכוללת סבכה חדשה ופגוש שעוצב מחדש עם ספליטר קדמי מסיבי פחמן. חצאיות צד נאות, חישוקים ייחודיים ומגוון רחב של צבעי מרכב לבחירה משלימים את ההופעה. בפנים ניתן למצוא בעיקר מושבי באקט בצבעי שחור-אדום המייחדים אותה מ-M3 "רגילה".
כמובן של ניתן להתעלם מהחלק החשוב ביותר – תא המטען מציע נפח הטענה של עד 500 ל' כשכל המושבים בשימוש ועד 1,510 ל' עם קיפול המושבים. אכן סטיישן שימושית והגיונית למשפחה.